Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1 September
#1
Så nærmer sig tiden hvor 'de grønne mænd' igen indtager enge, moser, skov og markarealer, dette gøres i håb om lidt vildt på tasken. Enkelte satser på de firbenede med horn i panden, men generelt er september mest til hagljagt på fugle. Undertegnede skal igen sidde et sted i nordsjælland, og vente på ænder og gæs - Hvad med jer?

[:p]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#2
Jep-"sig nærmer tiden"[Big Grin] 1.-2. og 3. sept.skal jeg på jagt på Værnengene i Ringkjøbing fjord.Det er en gammel tradition,at min far og mig tager et par "herredage" i campingvognen i forb.med sæsonstarten på ænder/gæs i det vestjyske.Når de dage så er "overstået" står den på duejagt her i det fynske.

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#3
Jeg har tænkt mig at gøre noget seriøst ved krage/skadejagten i år. Vi har alt for mange luftrotter i det område jeg jager i og der er ikke andre der gør noget ved dem...... Jeg har hørt at det er svært, men jeg må jo prøve mig lidt frem.

LANI

Når man skræller et løg, finder man flere lag....
Mvh.LANI



Svar
#4
jeg skal en tur på randersfjord , regner med at tage ud torsdag aften og overnatte i båden ,fredag over middag skal jeg og konen til dragrace i mosten mc ved allingåbro det kommer til at tage hele weekenden er der nogle her fra foraet der skal der ud ?(til drag)

så kunne vi evt mødes og drikke en øl eller ?

mvh Bo
Svar
#5
Langebo...Jeg er sikker på at du kan møde JUH, da han også er dragqueen [:I][Wink]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#6
Fredag er dømt fridag [xx(] op klokken l*** for at få en ok plads. De lover vind fra sydvest - så jeg ved nogenlunde hvor jeg skal side efter gæs i det vestjyske.

[Image: kongsberg393-t.jpg]
Svar
#7
Starte på det nye arbejde kl 0700....[Big Grin]

Og om aftenen, ud at se efter en dåhjort på den fynske muld....[^]

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#8
Citat:quote:

Starte på det nye arbejde kl 0700....



Det var dog en grimme ting, tror du ikke at den reelle betegnelse vil blive "værested"[8D][Big Grin]

jbn
Svar
#9
Skal ikke på jagt. der er alt for meget tryk på i forvejen og fuglene finder sjovt nok på plads igen efter en 4-5 dage. Tålmodighed er en dyd.

Be cool... Or put on some more clothes...
Jagt på vandet er livet.
Be cool... Or put on some more clothes...
Jagt på vandet er livet.
Svar
#10
Jeg skal også afted og se om jeg skulle være heldig.
Riflen skal også med da jeg har en aftale med at par af de røde tilbage fra bukkejagten[Big Grin]

Ingen sejrherre tror på tilfældigheder
Freidrich Nietzsche

Mvh Lars Nielsen
Mvh
Sneppen
Svar
#11
Jeg skal ligge i prammen D1-2/9 efter ænder og gæs [:p]så D 3/9 står den på lidt duejagt.
Knæk og Bræk til alle her på siden.

mvh H.C
-------------
Hva Ka,Baikal Ka.
mvh H.C
-------------
Hva Ka,Baikal Ka.
Svar
#12
Citat:quote:

Det var dog en grimme ting, tror du ikke at den reelle betegnelse vil blive "værested"



Jeps, jeg skal nemlig også kun VÆRE der indtil jeg skal på jagt....[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#13
ja vi er nogle der har de lyster[:0][:0][:0]

der plejer da også at være en flok rocker der ude !!så hvis man er lidt "våben intreseret er det vel stedet [B)]

med kinky hilsen
Svar
#14
Fredag morgen kl. l.rt står den på gåsejagt hos en kammerat, efterfulgt af ål[xx(] og øl[:p]
Fredag aften : andejagt ved søen.
Lørdag morgen : andejagt ved søen.
lørdag aften siger konen at jeg har lyst til at se mine børn[:o)]
Søndag skal jeg ud og se efter en af dem med horn i panden.[^]

Knæk og bræk til jer der skal ud

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#15
Fredag eftermiddag: duejagt
Lørdag morgen: andejagt i Skjern Enge
- Jeg glæder mig!

mvh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#16
Jeg er der også. Kig fter en FXRS 1982

Citat:quote:

Originally posted by langebo

jeg skal en tur på randersfjord , regner med at tage ud torsdag aften og overnatte i båden ,fredag over middag skal jeg og konen til dragrace i mosten mc ved allingåbro det kommer til at tage hele weekenden er der nogle her fra foraet der skal der ud ?(til drag)

så kunne vi evt mødes og drikke en øl eller ?

mvh Bo



Penge er ikke noget værd før de bliver brugt!!
Svar
#17
Tja, jeg er så heldig at være "børneramt" den weekend, så jeg skal fiske krabber på den lokale strand...men det er nu også så hyggeligt...[:I]
(Hvad gør man ikke til gengæld for børnepasning i tilpas mange efterfølgende weekender[Big Grin])
Min første tur i år bliver d. 6/9 hvor jeg skal på duejagt på Fyn...

.....nu OGSÅ ejer af en 243win :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#18
Desværre er jeg ikke i år inviteret på den navnkundige duejagt på markerne ved landevejen fra Frederiksværk til Hundested[V][xx(]

Meeen mon ikke jeg skal ud en lille tur eller to? Der ER jo også duer og meget andet her i jylland...

Knæk og bræk til Dralferne!

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!" Nu med .376Steyr
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#19
@ Hog

Hvis dig og din knallert skal ligge i druk i Mosten hvem skal så passe dit hjortejagt???

Mvh. Jakob

Så længe der er bly i luften er der håb!
Mvh. Jakob

Svar
#20
Hjorten skyder jeg om morgenen inden jeg kører, så bliv endelig ikke overrasket, hvis du får et opkald.
PS Reviret er under opsyn resten af weekenden

Citat:quote:

Originally posted by Sako

@ Hog

Hvis dig og din knallert skal ligge i druk i Mosten hvem skal så passe dit hjortejagt???

Mvh. Jakob

Så længe der er bly i luften er der håb!



Penge er ikke noget værd før de bliver brugt!!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)