Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Våbenteknisk forum har fået en samarbejdspartner !
#1
Så er det officielt, efter lidt diskussion frem og tilbage kan jeg endelig løfte sløret. Jeg kontaktede for et stykke tid siden http://www.Midwaydanmark.com og foreslog et samarbejde med Våbenteknisk forum, og det er så kommet i stand på Langelandsfestivalen. I al sin enkelthed vil det gå ud på at vi hver især linker til hinandens sider med en bannerreklame, udover det skal vi teste varer. Varetesten kommer til at foregå i et forum der bliver oprettet specielt til formålet, og der vil være mulighed for at spørge til tingenes gang og komme med input. Vi har aftalt at tingene skal testes ud fra en række kriterier, der vil opstilles fra gang til gang. Og varene der testes vil typisk være nye varer som lige skal pustes igang på markedet, men det være sig også gammelkendte varer der lige skal støves af[Wink] Da VTF ikke er i stand til at købe varene og Midway heller ikke "bare" vil forære tingene væk, er vi blevet enige om at bortauktionere tingene væk til FORUM-MEDLEMMERNE. Det vil dog sige at Midway og VTF har en fastsat mindstepris-Ellers vil vi returnere varen. Vi håber på en masse respons vedrørende test, og forslag om hvilke varer der bør testes.

Mvh.

Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Great Dane

Svar
#2
kan de noget?
vil de noget?
tør de noget?

jeg vil gerne teste bl.a Berger kugler...

Et æble om dagen holder Doktoren væk...
hvis du kan ramme mig!

Dr. strangelove


Wildcatters does have more fun...

Dr. Strangelove
Svar
#3
Ja selvfølgelig kan, vil og tør de noget - Mogens har lavet "bolsjer" (cal. .308) til mig som grupperer med 30 cm. på 1000 meter.
Og jeg melder mig selvfølgelig til at teste AR15 equipment[Big Grin]
Med venlig hilsen


Never Eat the Yellow Snow
Svar
#4
Jeg vil da frygtelig gerne teste et hjemmeladekursus her i vinter[Big Grin]

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...
Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...om nødvendigt
Svar
#5
Jeg tester gerne denne:

http://www.midwaydanmark.com/danmark/epr...mID=147803

Mvh.

mphansen
[Image: 113.gif]
Mvh.

mp
Svar
#6
Samarbejdspartner[?]
Umiddelbart lyder det rigtig godt.
Det er sikkert med i jeres overvejelser at link til et kommercielt firma kan begrænse friheden og måske i nogle sammenhænge, sætte spørgsmålstegn ved uvildigheden[xx(].
Men vi må håbe det bedste og se hvad tiden bringer.
mvh

knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
Svar
#7
Jeg syntes at det må være på høje tid, at vi får testet et opgraderingssæt fra cal. 5,56 til cal. 6,8 på en AR15 [Big Grin]
Med venlig hilsen


Never Eat the Yellow Snow
Svar
#8
Ang. test af Midways salgsartikler.

Hvis jeg må give min mening til kende, så synes jeg i stedet for alt det der pjat med test, at de i stedet skulle give forummets bruger en rabatordning. Det der med at teste, kan jeg da kun se skulle være en fordel, hvis Midway selv havde nogle produkter. Hvilken fordel skulle de have af at vi tester nogle produkter, som de ikke selv fremstiller? Det må være producentens sag. Nej, lad dem da hellere sponsorer noget til de skydedage, der arrangeres, så får de da og vi noget for pengene.

mvh. JOhannes
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Så er det officielt, efter lidt diskussion frem og tilbage kan jeg endelig løfte sløret. Jeg kontaktede for et stykke tid siden http://www.Midwaydanmark.com og foreslog et samarbejde med Våbenteknisk forum, og det er så kommet i stand på Langelandsfestivalen. I al sin enkelthed vil det gå ud på at vi hver især linker til hinandens sider med en bannerreklame, udover det skal vi teste varer. Varetesten kommer til at foregå i et forum der bliver oprettet specielt til formålet, og der vil være mulighed for at spørge til tingenes gang og komme med input. Vi har aftalt at tingene skal testes ud fra en række kriterier, der vil opstilles fra gang til gang. Og varene der testes vil typisk være nye varer som lige skal pustes igang på markedet, men det være sig også gammelkendte varer der lige skal støves af[Wink] Da VTF ikke er i stand til at købe varene og Midway heller ikke "bare" vil forære tingene væk, er vi blevet enige om at bortauktionere tingene væk til FORUM-MEDLEMMERNE. Det vil dog sige at Midway og VTF har en fastsat mindstepris-Ellers vil vi returnere varen. Vi håber på en masse respons vedrørende test, og forslag om hvilke varer der bør testes.

Mvh.

Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com



Hvad sker der med samarbejdet[?]

Jeg syntes ikke der er sket det store siden Langeland.

Hvis man som jeg har lagt denne:http://www.riffeljagt.com/forum/code/default.asp ind som genvej, skal man lede længe for at finde et "Midway-banner"

Mvh.

mphansen
[Image: 113.gif]
Rigtige Riffelautister vil hellere på jagt eller skydebanen end snakke om Barbie
Mvh.

mp
Svar
#10
Hvad der sker...Tjaa testvare nummer et er på vej til mig, jævnfør Mogens Jørgensen fra Midway- Talte med ham i aftes.

Nærmere følger [Wink]

Mvh.

Lars/Great Dane kalibermongolen
lars@reloadersnest.com
Great Dane

Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Hvad der sker...Tjaa testvare nummer et er på vej til mig, jævnfør Mogens Jørgensen fra Midway- Talte med ham i aftes.

Nærmere følger [Wink]

Mvh.

Lars/Great Dane kalibermongolen
lars@reloadersnest.com



Hvordan skrider det frem med Lee-pressen[?]

Mvh.

mphansen
[Image: 113.gif]
Mvh.

mp
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)