Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ekstraudstyr til bilen
#1
Jeg går og overvejer om jeg skal få et soltag i min bil
http://content.collegehumor.com/media/mo...redder.wmv
Med venlig hilsen


Never Eat the Yellow Snow
Svar
#2
[Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Hvordan er det nu det er ? Hvis den bliver plomberet til 2 skud må den bruges til regulering af råger???

Hvad er det egentlig der får bilen til at bryde i brand? Lyssatserne i lyssporprojektilerne?

-------------
Guns don't kill, bullets do.
-------------
Svar
#3
Fik han en skrotpræmie[?]

Torben
Sic bisquitus disintegratum

Jake - min bedste hund - RIP.
Sic bisquitus disintegratum
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Anders

[Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Hvordan er det nu det er ? Hvis den bliver plomberet til 2 skud må den bruges til regulering af råger???


???????????Er du sikker på at det er Råger - så er det da godt jeg ikke har fået det soltag endnu - jeg troede det var Rover[Big Grin]
Med venlig hilsen


Never Eat the Yellow Snow
Svar
#5
Prøv at se kuglerne flyve rundt bagved bilen. Rimeligt syret at se hvor langt de kan flyve efter de har ramt.

Be cool... Or put on some more clothes
Be cool... Or put on some more clothes...
Jagt på vandet er livet.
Svar
#6
jo... det er jo 308 militær spidsskarp/lysspor, de kan skam komme langt efter at have passeret blik og plastic i sådan en japaner-spand.

Jeg har oplevet "gennemskud" på en gammel jernbanevogn: 2x 10mm jern-beslag + 2 x 5 cm hårdt egetræ + 5-6 eternitplader og en gammel madras ... efter den omgang kunne vi så gå over på marken bagved og dyrke en ca 50 m lang "plov-fure" i den gode muld...
"jægeren" der lige skulle skyde sin 308 ind, troede faktisk at ovennævnte "bagstop" ville standse AMA-erne[xx(]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)