Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Knas med forumet
#1
Hej

Jeg synes efterhånden, at dette forum bakkes op af mange seriøse debattører og jeg vil gerne rose for den særdeles sobre tone, der altid holdes i denne diskussion. Jeg håber, at mange flere teknikinteresserede vil finde og bruge dette forum, da vi faktisk mangler et seriøst forum som dette til udveksling af ideer og erfaringer.

Min eneste lille anke er, at forumet til tider kører noget ustabilt. Når man trykker på et emne, risikerer man at få en side med en linie volapyk og emnet åbnes først, når man trykker på det igen. Lidt irriterende....[xx(]
Svar
#2
Ja jeg har også undret mig over at man skal opdatere en del gange - er det mon en Linux-server vi er på?
Svar
#3
Jeg synes da det virker meget godt - er der fejl på jeres maskiner?

Småkatte kløves bedst med .30-06
Svar
#4
Ja det køre OK godt nu - jeg ved ikke om Admin ændrede noget efter vore indlæg.
Svar
#5
Jens

Nu kører det af h.... til igen!

G.D.
Great Dane

Svar
#6
Får I andre også denne fejlmelding når i skifter Topic her i forummet? "Stregkonstanten er uafsluttet"
Mvh.


"Common sense is not so common."- Voltaire
Svar
#7
ja, der er lidt en gang imellem...ihvertfald når man åbner tråden: Nu må de kraftede.....tage...[?]

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...
Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...om nødvendigt
Svar
#8
Jens...Kan du så vågne op, og få det lille problem løst...NU!

[Image: anim_sleep.gif]
Great Dane

Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Jens...Kan du så vågne op, og få det lille problem løst...NU!

[Image: anim_sleep.gif]



Jens...Kan du så komme væk fra divaneseren, du må være udhvilet nu efter din dyreskue-tur (Jeg mødte ham tidligere i dag med kone og unger på Roskilde dyreskue..Og nej han var ikke blandt det udstillede kvæg)

Great Dane
Great Dane

Svar
#10
Ja dav ....

Der er nok ikke mange der ved hvem jeg er .. men betragt mig som en lille nisse/nørd der hjælper folk i nød =). Forum'et her på siden er nok klar til en lille opdatering ... hvilket jeg står for ... Det er rigtigt at der nogen gange kommer en server-fejl, gerne hvis man trykker "back" i sin browser. Jeg regner med at lægge en ny version op af dette forum i løbet af næste uge (Jeg har desværre ikke tid i denne weekend da "giraffen" har føs'dag og skal klappes på ryggen). Jeg regner med at lægge en test version op så "StoreBror" (Ja gad vide hvem jeg så er) kan teste det inden vi lægger det ud til "destruktion" her på siden =).

Hvis der er andre fejl så skriv herinde så kigger jeg også på dem der evt. kommer frem.

Min bror fatter jo noget nær hat og briller om computere ... men så er det jo godt at familien har veludrustede personer (På dette punkt ... Hmmm...)

Nørd'en
-------------
Fest og glæde

MUUUUUUHHHH !!!
Svar
#11
Hejsa

Nu har jeg lagt en ny version af forum'et på siden her.
Det kører på en rigtig databaseserver nu så der burde ikke komme flere server error 500-fejl

Hvis der er nogetg andet så skriv =) [8D]

Lillebror
-----------------------

MUUUUUUHHHH !!!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)