Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Browning 325-425 eller 525
#1
Hej..er der forskel på de materialer der er brugt til fremstillig af disse tre modeller,jeg tænker f.eks.om baskyler er lavet af det samme på alle tre modeller osv.håber nogen kan hjælpe
Min fjendes fjende,er min ven....

Svar
#2
425 skulle være lavet på miroko i japan, hvor 525 bliver lavet i belgien. så det er nok ikke samme baskyle

jeg venter med længsel på min 425, der er fanget i en strejke fran 24-8-2006 på browning i belgien. så tjek levringstider.

skipper
378 Weatherby - The MAGNUM'S MAGNUM
http://www.weatherby.dk
Svar
#3
Alle dele til Browning er lavet hos mirouko i japan, de bliver videre sendt for gravering og montering i belgien.

Stod selv med samme spørgsmål da jeg ville have en ny haglbøsse og valget blev en mirouko p.g.a prisen og fordi at sælgeren ikke kunne komme med en brugbar forklaring på hvad forskellen skulle være på de to mærker.
Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!
Svar
#4
Så vidt jeg er informeret, er alle de af Miroku fremstillede Browninger 324 425 525 færdiggjorte i Japan, og de er desværre meget lidt graverede men i stedet rullestemplede på fladerne og en lille smule gravere på rundingerne, men hvad ved jeg, det er måske en kombination af rulle /etchning/gravering.
Mvh.Leif R.

The Shootist
The Shootist
"Live and let live"

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)