Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sauer S205 Phantom
#21
Hej

Jeg skrev ind som en meget glad mand der lige har købt en riffel.

Jeg havde håbet på et lille tillykke, men det var jo nok naivt at tro andre kunne glæde sig på mine vegne.

Uanset hvad ser jeg frem til at få den hjem.

Zeus
Svar
#22
Hej zeus

jeg vil da meget gerne ønske dig tillykke med din nye riffel, jeg havde overset mængden af indlæg at du havde købt riffel.

billede og dine erfaringer ville da være interessant,

skipper
378 Weatherby - The MAGNUM'S MAGNUM
http://www.weatherby.dk
Svar
#23
Mange tak Skipper

Så snart jeg får den hjem vil jeg skrive om mine erfaringer.

Her er et link

http://www.blaser.de/LRS_2.807.0.html?&L=1

Zeus
Svar
#24
Tillykke Zeus!

Det er altid rart at få udvidet (svanger)skabet[Big Grin]

Mvh Erik
Svar
#25
Tillykke med riflen.... Var TRG 22 ikke med i "opløbet"[?][?][?]
Jeg er en af dem der ikke er så begejstret for Blaser med den her model ser nu "rå" ud-hvordan den så virker,dét må vi jo høre om fremover. Hvad skal den ha'på af briller[?]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#26
Hej ULG

Jo jeg havde kigget på Sako TRG, Sauer P205 Phantom og Blaser Lrs2.

Jeg fravalgte TRGen da jeg ikke kunne få den i en 6,5x55 som den ene årsag og pga. jeg godt kan lide ladesystemet i Blaseren, desuden synes jeg jeg LRS 2eren ser kanon godt ud, med den fritliggende pibe.
Saueren fravalgte jeg pga. at den er lidt tungere end Blaseren og ser ud til at være lidt for næsetung.
Og da jeg fik en LRS2 i hænderne var jeg solgt.

Jeg starter med at tage min Swarovski PV-N 2,5-10x56 fra min S&L M97 på som forlængede øjne, men jeg drømmer om en Zeiss 6-24x56 eller en Schmidt og bender PM ll 5-25x56 men det må vente indtil økonomien tillader det.

Mvh Zeus
Svar
#27
Hej Zeus
Stort tillykke med dit nye skydetræ, træ er vel så meget sagt, er det ikke en model Månebase alfa? den kommer nok aldrig til at skyde som en ægte Kongsberg [Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Nå men misundelse er en rigtig grim ting, se frem til den dag om 14 år hvor jeg selv kan rejse kapital til sådan et køb.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)