Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Scirocco LuMar
#1
Hej er der nogen der har erfaring med denne haglspreder ?? Der er en til salg på nettortur som jeg måske er interesseret i, men jeg kender ikke noget til mærket, er det kvalitet, hvilket land stammer den fra etc. ??

LANI

Når man skræller et løg, finder man flere lag....
Mvh.LANI



Svar
#2
Scirocco et et Italiensk mærke. Det er en forholdsvis billig, masseproduceret bøsse. Den har kostet godt 4000,- fra ny. Den kan finde på at sætte sig i rekylomskifteren, så den ikke vil skyde andet skud men det kan en bøssemager let udbedre uden at det koster en bondegård.

JPL
JPL
Svar
#3
aha jeg tænkte nok det var noget dyrt [xx(][xx(][xx(][xx(]

LANI

Når man skræller et løg, finder man flere lag....
Mvh.LANI



Svar
#4
Rekylomskifteren kan du selv lave,grunden til at den sætter sig er at den er overbelortet med skidt.
du tager skæftet af og renser mekaniken....WD40 kan gøre underværker og bagefter giver du den noget rigtig våbenolie det har virket på mit gevær der havde samme sygdom.
du kan give dit gevær sådan en tur en eller to gange på en sæson,men hvis du høre til dem der slæber det med på havet ligesom jeg gør,er det nok en god ide at gøre det lidt tider.[Wink]og så spare du penge til en bøssemager der laver det samme.

mvh H.C
-------------
Hva Ka,Baikal Ka.
mvh H.C
-------------
Hva Ka,Baikal Ka.
Svar
#5
hej
Jeg skød med en scirroco lux før og den skød vel omkring små 5000 skud
før jeg skiftede den ud, den havde aldrig funk fejl og skød godt.
men man kan godt mærke at det ikke er en bøsse til 12000 kr.

mvh
Michael
Svar
#6
Hej,

Mit første haglvåben var en Scirocco, af den "skrabede" model.
Jeg brugte den til alt slags jagt i 5 år, og havde aldrig et problem!

Mvh.

Søren
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)