Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Absurde patronpriser...
#1
Under en nylig tur til Korsholm Pürchede jeg lidt rundt i patron-afdelingen,og der faldt blikket på en lille patronæske indeholdende 5 stk.patroner i kal.416 Rigby,jeg mener der stod Petershaven eller noget lignende på den.Men så fik jeg øje på prissedlen...... 880 kr OTTEHUNDREDEOGFIRS kroner.....For FEM patroner,det er 176 kr stykket[:0][:0][:0] Det var almindelig blødnæsede på 400 grs.Er der nogen der kan give et bud på grunden til den vanvittige pris[?][?] Normas er også rimeligt pebrede med en pris på godt 100 kr,men der altså et stykke vej til de 176........

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#2
Det vil sige at det koster 100176,- at skyde en elefant. Så betyder patronprisen vist ikke så meget [Wink]

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Member of TITANIC swim team 1912
[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v487/4...Dakota.gif [/IMG]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#3
Ja ULG
Det er ikke noget at sige til, at folk lurer når man brænder 50 skud af på banen med et smil om læben (8800,-)[Big Grin] og en øm skulder[B)]
Mvh rigby

Skit vir die kruis op die rooineke
Skit vir die kruis op die rooineke
Svar
#4
Nej det har du ret i Rigby.Jeg var på hjortebanen med jagtforeningen her i lørdags.Jeg havde jo naturligvis det sædvanlige "arsenal"med,men de andre deltage havde et noget andet syn på hvor mange patroner det er rimeligt at afbrænde under sådan et skydebane-besøg.Feks.var jeg den enest der nåede at afgive mellem 4 og 5 skud hver gang hjorten "løb" over banen.....(ja,ja med en 1/2 auto)...[Big Grin][Big Grin][Big Grin] De andres syn på skydning var mere noget i retning af "måske skal jeg skyde eet skud mere på den indskydningsskive-orv så har jeg også brugt hele otte patroner..."[Wink]

Hilsen Ulrik (bag ladepressen)
Hilsen Ulrik
Svar
#5
Citat:quote:

Det vil sige at det koster 100176,- at skyde en elefant. Så betyder patronprisen vist ikke så meget

--



Nej,det er jo rigtigt-sådan havde jeg ikke tænkt på det.....[Big Grin] [Wink]
Hilsen Ulrik
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by M@X

Det vil sige at det koster 100176,- at skyde en elefant. Så betyder patronprisen vist ikke så meget [Wink]



Javist, men hvor meget skal man skyde før man er fortrolig med våbenen og patron og ikke skal overlade afslutningen til PH'en?

osterwald
Svar
#7
Hold nu bare op med det ævl og få købt de patroner.....[Big Grin][:o)]

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#8
Smager det, så koster det ...

Køb nu rigeligt, det er surt at skulle gå hjem, fordi man ikke har flere patroner [xx(]

K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an3.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est [Image: 0d035906.jpg]
K&B Claxel Wink




Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)