Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Halvt med vilje
#1
Hej ..

Serveren var nede i 24 timer pga at data på diskene var ved at smadre sig selv.
Serveren havde været sløj efter den blev genfødt, da dens ene harddisk ikke ville passe ind i systmet. Vi prøvede at sætte denne harddisk ind igen i går eftermiddags, vel vidende at det kunne gå galt.

De gode nyheder er at serveren nu kører med begge diske (dvs at data ligger 2 steder hvis den ene skulle brænde af), og ALLE indlæg er her stadig [Big Grin]

Jeg brugte det meste af aftenen (den del hvor jeg ikke var på skadestuen) på at installere den helt fra bunden , så nu skulle den være frisk igen.

Håber ikke I har haft for mange abstinenser [xx(]
Svar
#2
Lillebror var på skadestuen fordi han havde glemt at fortælle os i forvejen at han ville ind og pille.....

[Big Grin]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#3
Citat:quote:

var på skadestuen fordi han havde glemt at fortælle os i forvejen at han ville ind og pille.....


Sådan plejer det også at gå mig,når jeg har glemt at fortælle min kone at jeg vil pille....[B)][B)][Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Hilsen Ulrik
Svar
#4
...og særligt hvis det ikke er hende du piller ved.....

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#5
Citat:quote:

Håber ikke I har haft for mange abstinenser


Jeg har i desperation : vasket bil, vinduer,gulve, slået græs, ryddet op i garagen og besøgt mine svigerforældre, så abstinenser, nææeh[xx(],men næste gang må du sgu gerne sige til, så jeg kan nå at slippe væk[:p] inden konen opdager at jeg ikke foretager mig noget[xx(]

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#6
Det skal blive SAGT.[Big Grin]
Svar
#7
Ja det er ikke rart.....[:0]

Var nødt til at planlægge en ny, hurtig hjortejagt[^]

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#8
Citat:quote:

Ja det er ikke rart.....

Var nødt til at planlægge en ny, hurtig hjortejagt

/Gammeltoft


Det er rigtigt, der findes ikke problemer, der ikke kan skydes væk [Big Grin]

K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an3.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est [Image: 0d035906.jpg]
K&B Claxel Wink




Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by Gammeltoft

Ja det er ikke rart.....[:0]

Var nødt til at planlægge en ny, hurtig hjortejagt[^]

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!



Pas nu på med pladsen i skraldespanden [Wink]

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by Claxel
Det er rigtigt, der findes ikke problemer, der ikke kan skydes væk [Big Grin]



Det er fuldstændig rigtigt! [Big Grin]

Som med ham Amerikaneren der havde tandpine. Tanden skulle ud, og hvad gør man hvis man vil spare tandlægeregningen? - man skyder naturligvis tanden ud !!! med det resultat at det halve af kæben røg med! [xx(]

Ja, problemer kan skydes væk, men der opstår så ofte bare nogle andre problemer!

Swift
Svar
#11
Ja, så er vi tilbage ved skraldespanden [8D]

[xx(]

K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an3.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est [Image: 0d035906.jpg]
K&B Claxel Wink




Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)