Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Det nye blad fra Perto og Co.
#1
Ja så kom det på banen.

Pænt og nydeligt og i mine øjne klart bedre end jæger.

Men når man nu har læst Vapentidningen, vil for store dele af stoffet
bare være en oversættelse. En artikel om Sako 85 af P.O. Olsson og en reklame for en fremtidig om billigere kikkerter der også er fra Vapentidningen. Det lover alt sammen fint.

VH Søren

PS det ligger ved siden af Femina i kiosken og der bliver det nok liggende.
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#2
Lyder spændende! - glæder mig til at se det, når jeg engang kommer til DK.....

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#3
I kan se præsentationen af det på:

http://www.jvv.dk

Mvh

Takleberry

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar
#4
Enig i den stort set positive anmeldelse (og jeg har ikke adgang til Vapentidningen). Jeg var endda lige ved at bestille abonnement indtil min erkendelse af, at Allers introtilbud kun sparede mig for besværet med selv at betale kr. 59,75 henne i kiosken. Første eksemplar kan jo erhverves til særpris kr. 30,-
Mon ikke, at man snart kommer op med et egentligt introtilbud for at få abonnenter?! Jeg afventer og håber.

Skal vi debattere form og indhold, så altså en anerkendelse af indholdet, hvorimod formen ikke opleves særlig skøn. Nok er dette en helt individuel smagssag, men jeg tænkte straks på søsterbladet SE & Hør med billigt papir og kulørte effekter på forsiden. Som gammel snob uden for mange midler, havde jeg gerne set stemningen sat med fødderne oppe i biblioteket foran pejsen og med årgangsportvin i sølvbægeret. At bladet kan risikere at få mudder og blod på sig gør ikke denne trang mindre - de glittede blade fra dyrere (nej, reelt ikke spor dyrere!) magasiner er jo også bedre afvisende overfor smuds. SE & Hør samt tilsvarende ugeblade kan i øvrigt holdes på en pris omkring 1/3 af "vores" magasin, mener jeg at huske fra køen i Netto. Jeg vil tro prissætningen er foretaget ud fra vurdering af segmentets købekraft i højere grad end omkostningerne (selv inkl. chefredaktørens forbrug af fagrelevante oplevelser [}Smile]). Det er jo heller ikke helt billigt at følge de kongelige på udflugter verden over, som er de andre journalisters lod.

Konklusion: Jeg synes, at første eksemplar er ubehjælpeligt i sit layout (især forsiden), og ikke nogen særlig nydelse at holde i hånden. Jeg glæder mig imidlertid over det væsentligste, nemlig indholdet. Vi har formentlig samme oplevelse her på VTF - det er jo her afgjort indholdet, der tæller. Men kan man finde pengene (hos Aller og ikke i køberens lommer) til at hæve kvalitetsindtrykket mere i retning af livstilsmagasin (a la bilblade, bolig, mode m.v.) frem for et sladderugeblads do., så er der sikkert et større publikum at hive pengene fra [?]

Mange hilsner
HCS
- for længst fraflyttet Jylland, som det fremgår
Mange hilsner,
HCS
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)