Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Så er den da vist også betalt !!!
#1
Var lige inde og kigge på Lauritz, og faldt over "dagens tilbud" på en Sako riffel. Kan ikke få et link til virke korrekt, men kan ses på http://www.lauritz.com side 3 under våben. Vurderingspris kr. 32.000,- min. bud kr. 25.000,-

Det virker som lidt i overkanten for en ældre Sako også selvom det skulle være den eneste af sin slags i DK (eller i hele verden for den skyld) eller er det bare mig der har overset et eller andet som skulle retfærdiggøre det prisniveau ?

mvh.

Steen

NB. Så samtidig en kandidat til top 10 over "Dogme-graveringer med forhåndenværende flintesten" [:I]

[Image: i777645-1.jpg]
Svar
#2
Hej Steen,du er ikke den eneste der undre sig.....[:0]
http://www.riffeljagt.com/forum/code/top...IC_ID=5601

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by ULG

Hej Steen,du er ikke den eneste der undre sig.....[:0]
http://www.riffeljagt.com/forum/code/top...IC_ID=5601

Hilsen Ulrik



Oops [:I]....Havde ikke lige set den tråd, sorry.

Men rart at vide at det ikke kun er mig der synes det lyder helt ud i hampen.

mvh.
Steen
Svar
#4
Det er da helt ok,ja det er godt nok en ubegribelig vurdering-jeg har sendt en mail i sidste uge,til den medarbejder der har med våben at gøre,for at høre begrundelsen,men jeg har ikke hørt fra ham.
Iøvrigt har samme afdeling en anden "overvurderet" riffel på auktion i øjeblikke.Det er en Cogswell & Harrison,og selvom det er en "Englænder"(bygget på en Mauser lås) så er 25000 kr.nok lige i overkanten....[:0][Big Grin][Big Grin]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#5
Citat:quote:

jeg har sendt en mail i sidste uge,til den medarbejder der har med våben at gøre,for at høre begrundelsen,men jeg har ikke hørt fra ham

Der kom jeg til at gøre fyren fra Lauritz uret.Han har faktisk sendt en mail idag,hvor han forklare at han er ny i branchen,og at rekvirenten selv mente at riflen var så meget værd.Efter riflen var kommet på auktion blev "Lauritzmanden" klar over at vurderingen slet ikke holdt,men da ville rekvirenten ikke være med til en sænkning af vurdering/mindstepris.
Så derfor er riflen vurderet på den måde.

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by ULG

Det er da helt ok,ja det er godt nok en ubegribelig vurdering-jeg har sendt en mail i sidste uge,til den medarbejder der har med våben at gøre,for at høre begrundelsen,men jeg har ikke hørt fra ham.
Iøvrigt har samme afdeling en anden "overvurderet" riffel på auktion i øjeblikke.Det er en Cogswell & Harrison,og selvom det er en "Englænder"(bygget på en Mauser lås) så er 25000 kr.nok lige i overkanten....[:0][Big Grin][Big Grin]

Hilsen Ulrik



Hvis de udelader tallet 2 er det mere realistisk [^]

JPL
JPL
Svar
#7
En hel del af udbudet på Lauritz i øjeblikket er rester fra Thomas Høiland's sidste:

Den C&H i 375 H&H (M98) gik ikke for de 5,000 kr hos Thomas Høiland, som var minimum. (muligt emne til mit .404 project)Jeg har set en magen til hos Holts i London her stod den til 300 til 500 £

Mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#8
Jeg tror at når man laver en brøler, så skal det omdøbes til at man laver en Lauritz...

Lige nu, er der en hovedmonteret rå med opsats på auktion [Big Grin]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#9
[quote]Originally posted by Great Dane

Jeg tror at når man laver en brøler, så skal det omdøbes til at man laver en Lauritz...

Lige nu, er der en hovedmonteret rå med opsats på auktion [Big Grin]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead

En omvendt TRANS ?

Den har sikkert været dyr at skyde

VH Søren

Nu også med 22-250
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#10
NAAEJ, han skød den med en meget langsom kugle...dyret tabte dilleren af bare skræk, da den hørte knaldet fra geværet [Big Grin]

.....nu OGSÅ ejer af en 243win :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#11
Citat:quote:

rå med opsats


Ja,ja, men i fjor blev der faktisk skudt en rå med opsats.
Men hvem kan bevise/modbevise at det er en rå, når den er monteret?[B)]

MVH

knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)