Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sverige : Vil have skudt flere elge
#1
Skyd flere elge

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#2
Sørgeligt... står det til skovfolk og landbrug, vil de helst have et samfund helt uden dyreliv. Her blev vildsvinestammen sønderskudt af den lokale storbonde. I en nøje planlagt drivjagt i forbindelse med høst af majs blev 43 svin nedlagt af mere end villige jægere - mon de ville være lige så ivrige, hvis området grænsede op til deres egen jagt???. Parolen var: Skyd så mange som overhovedet muligt - typisk vildtforvaltningsprncip for storbønder....

[center][xx(][/center]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#3
Ja og så i Jämtland som ikke har den tætteste elgstamme.

I Wärmlad er Stora Enso også af den opfattelse at der skal ske være et højt jagttryk - ellers truer de med give opgaven til andre...

I midtfirserne var bestanden over dobbelt så stor som i dag - nu her hvor ulve og bjørne også gør krav på deres andele...

[Image: kongsberg393-t.jpg]
Svar
#4
Foregriber elgudredningen

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#5
Regeringen starter ny udredning
[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#6
Der hvor jeg kommer på elgjagt i Värmland, plejede vi at have 7 kalve og 7 voksne dyr på kvoten.
Foråret 2007 blev der fældet 200 ha. skov.
Hvad sker der[?] Kvoten bliver sat op til 36 styk[:0] Skyd eller i bliver sagt op[^]
Det er til at brække sig over Stora Enso[xx(][xx(][xx(]

Schönauer

Vegetarer??
Det er bare jægere der ikke kan ramme.


[Image: p----blaser.jpg]
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)