Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Carbonster
#21
Du har snart ikke noget at være misundelig på mere, Kawa´en er nemlig sat til salg[V][V]

Det koster dyrt at bygge hus [Sad]

LANI

Når man skræller et løg, finder man flere lag....
Mvh.LANI



Svar
#22
[V][V]
Hilsen Ulrik
Svar
#23
Du kan da Købe min gamle zx 10er lani

[8D]

og nu skal jeg nok holde op med at hakke på folk der køre på duc[:0] (og hd[Sad])
Svar
#24
Citat:quote:

Du kan da Købe min gamle zx 10er lani


TOP... jeg har 40000,- evt. kan en ældre velholdt Simpson Suhl Türingen indgå[Wink]

LANI

Når man skræller et løg, finder man flere lag....
Mvh.LANI



Svar
#25
tja du er over halv vejen . til en handel [^]

nå men det kan du jo tænke over imens vil jeg tilbrige hele weekenden på jagt eftet piphanser til havs.[:o)]
Svar
#26
Jaa- jaa da..

Jeg har selv været den lykkelige ejer af en Ducati 900SS i 3 år (da jeg boede i England)

Monster ST4'eren bruger jo den "gamle" 916 motor, derfor kan man "tune" den med 916-dele, hvilket nok er det hollænderen har gjort..

Sådan en DUC er jo ikke jordklodens mest driftsikre MC (erfaring er al visdoms moder [xx(]), og slet ikke den udgave af motoren som blev brugt til 916 og ST4. Smider man lidt heftig tuning oveni så kommer man helt sikkert til at skrue ligeså meget som man kommer til at køre.. Men det er dere jo også nogen der elsker (bare tag alle de der HD ejere[Wink])

Jeg har endnu til gode at se nogen tunede DUC's der er til at holde ud hvis temperaturen er under 12 graders celcius og der er lidt fugt i luften... Tomgang er ihvertfald en spøjs oplevelse[8D]
Men man kører nok heller ikke så meget i den slags temperaturer på sadan en Carbon-DUC[Big Grin]

jooo misundelse er en GRIM ting, det er en DUCATI ikke... og KØRE... DET kan de[:p]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!" Nu med .376Steyr
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#27
Citat:quote:

Monster ST4'eren bruger jo den "gamle" 916 motor, derfor kan man "tune" den med 916-dele, hvilket nok er det hollænderen har gjort..



Hej Dravis

Motoren stammer ikke fra en 916. Dette er en monster S4R og kører derfor med 996 motoren, der er noget mere driftsikker. OM den kan holde til den tuningsgrad den har fået aner jeg ikke.

Mit indtryk af ducati er at de er lige så driftsikre som en japaner, såfremt man overholder serviceeftersynene.

Desuden har alle nyere ducatier indsprøjtning, hvilket eliminere de problemer med koldt vejer som du påpejer.

LANI

Når man skræller et løg, finder man flere lag....
Mvh.LANI



Svar
#28
ja ja lani

den har sjæl og er fin men er stadig udstyet med et italiensk lednings net , og det kan ikke lide noget under 12 grader eller fugt

men den er fin køb den køb den [Wink]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)