Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Trijicon
#1
Er der nogen der har erfaringer med Trijicons "civile" riffelsigter - f.eks. 3-9x40?

Assumption is the mother of all ****ups...


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#2
Erfaringer og erfaringer - jeg har prøvet en der hed Accupoint 3-9x40.
Jeg har lige været inde på deres hjemmeside og jeg kan se, at den jeg prøvede ikke er helt magen til det de viser på hjemmesiden. Den triangel der var i den jeg prøvede var helt rød, jeg kan se på den de bruger nu, at den er forsynet med en sort stolpe i midten.
Den var OK, ikke noget specielt bemærkelsesværdigt - bortset fra det med det batterifri lys - jeg syntes dog, at der var noget med at den også kunne køre på batteri (det er jeg dog ikke helt sikker på - jeg prøvede et par forskellige - også nogle non-civil).
Kvaliteten virker glimrene - både udførelse og glas.
Med venlig hilsen


Never Eat the Yellow Snow
Svar
#3
Tak!

Jeg tror jeg hjemtager en accupoint til lidt eksperimenteren...

Assumption is the mother of all ****ups...


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#4
Jeg har igår modtaget et Elcan med sådan noget Isotop sigte (til de spørgelystne: Der står IKKE HMAK på det) - d.v.s. det lyser (grøn trekant på enden af stolpe) automatisk når sigter mod noget mørkt - jeg ser meget frem til at prøve det, når Lars bliver færdig med gevinderne på mine 2 løb.
[Image: e3_s.jpg]
Med venlig hilsen


Don't Eat the Yellow Snow
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)