Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Norge/Sverige : Elgjæger fandt skelet
#1
Uhyggeligt fund

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#2
De er godt nok skarpe i det norske politi:

"Denne mannen er ikke funnet tidligere, og derfor tror vi det kan være ham, opplyser etterforskningsleder Ewa Posner Storm ved politiet i Østersund til adressa.no."

Eller med andre ord: Hvis han VAR fundet tidligere, så var han formentlig ikke længere savnet!

Ikke mange var klare over det, men Sherlock Holmes var faktisk nordmand!

[center][:o)][/center]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#3
Jeg gjør oppmerksom på at Østersund er i Sverige, og at det er svensk politi som uttaler seg...

Vi kan godt ta på oss skylden for mye her i landet, men ikke det...

Mvh

Bjørn Olav Amundsen
http://www.jeger.no
Svar
#4
Citat:quote:

Vi kan godt ta på oss skylden for mye her i landet, men ikke det


Uuuups[:I] det må du undskylde, jeg havde glemt at man aldrig må forveksle en nordmand og en svensker[xx(]

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#5
jeg vidste at man kan kede sig til døde på elgjakt
mvh

Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by jeger

Jeg gjør oppmerksom på at Østersund er i Sverige, og at det er svensk politi som uttaler seg...

Vi kan godt ta på oss skylden for mye her i landet, men ikke det...

Mvh

Bjørn Olav Amundsen
http://www.jeger.no



Om forladelse! Det passer mig også meget bedre, at det var svensk politi som stod for visdommen og ikke vore norske venner! (Jeg har hele tiden holdt med Norge i den norsk/svenske rypejagts/lystfiskerkrig!)

Og hvad er det i øvrigt for en underlig jæger, der lader sig distrahere af et gammelt skelet, netop som han er ved at skyde en elg? (Sikkert også en svensker [Big Grin])

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)