Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skæftemageri
#1
Hvordan laver man (jeg [Wink]) samme skridsikring som på pistolgrebet på den her VEPR

[Image: 5a.jpg]

Har tænkt på noget ala en Dremel-tool med en konisk stiftfræser ( skinner det igennem, at jeg ikke har nogen som helst ide om hvad værktøjs tekniske betegnelser er [Big Grin][Wink])

Mr. Swift - any input ?

Mvh

Takleberry

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar
#2
"Punchling" eller hvad det nu kaldes afh. af med hvem man taler....
Hvorom alting er, så foretages det med en miniature luftmejsel med en lille stålstift der "slås" ind i træet vha trykluft.

Du kan også bare bruge noget "skater tape"...det virker fint på "Jericho´en"......

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#3
Jeg kender en bøssemager der fortalte at han skar konturen i værkstedet.

Herefter tog han skyderen med hjem og sad foran fjernsynet en lørdag aften med en lille hammer og et søm. (Måske også en håndbajer)

Det tager lidt tid på den måde, men resultatet var ganske pænt ...

(Man skal nok ikke overdrive håndbajerne)

K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an3.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est [Image: 0d035906.jpg]
K&B Claxel Wink




Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Gammeltoft

"Punchling" eller hvad det nu kaldes afh. af med hvem man taler....
Hvorom alting er, så foretages det med en miniature luftmejsel med en lille stålstift der "slås" ind i træet vha trykluft.

Du kan også bare bruge noget "skater tape"...det virker fint på "Jericho´en"......

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!



Og hvad hel.... er "jericho'en" for en fætter - den er jeg da vist aldrig blevet præsenteret for [8D]

Any way - kender godt "skater tape", men synes måske det var en lidt "alternativ" løsning - selvom det helt sikkert virker efter hensigten...

Men tak for oplysningerne - mente nok det var noget ala jeres beskrivelser, men var ikke sikker [Big Grin]

Mvh

Takleberry

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar
#5
"Jericho'en".....[?] Det er da en Baby eagle,altså en 9mm pistol....[Wink]
Hilsen Ulrik
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by ULG

"Jericho'en".....[?] Det er da en Baby eagle,altså en 9mm pistol....[Wink]



DUH [B)] Det er sgu da rigtigt - det var bare at når det kom fra Gammeltoft måtte det være et eller andet "costum-made-mother-fuc..-long distance-gokkejern"

Any way, så vikler man sgu da ikke "skater-tape" på sin skyder [}Smile]

Mvh

Takleberry

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar
#7
JO
Det er jo bare en skyder.......

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#8
Citat:quote:

Any way, så vikler man sgu da ikke "skater-tape" på sin skyder


Jeg har da skater-tape på min, lige under combatbøjlen[8D]

LANI

Når man skræller et løg, finder man flere lag....
Mvh.LANI



Svar
#9
Kontakt Muggeratoren !
Så fixer han punchlingen for et blowjob [:I]

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Member of TITANIC swim team 1912
[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v487/4...Dakota.gif [/IMG]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by M@X

Kontakt Muggeratoren !
Så fixer han punchlingen for et blowjob [:I]

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Member of TITANIC swim team 1912
[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v487/4...Dakota.gif [/IMG]


Du må ikke mobbe muggeratoren, så begynder han bare at slette dine indlæg[xx(][Wink]

jbn
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by Gammeltoft

JO
Det er jo bare en skyder.......

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!



NARJ !!!
Gammeltoft, når du siger sådan nogen grimme ting kommer jeg til at tænke på nogle af de "gokkejern" jeg fik "fornøjelsen" af på Grønland. Her viklede de jo glad og fro både gaffertape og ståltråd om deres Sako Vixen'er når skæftesskruerne var rustet væk [:0][:0]for det er "jo bare en skyder" [xx(][}Smile][V]

Der er bare nogen ting man ikke gør ved våben[Wink]

Mvh

Takleberry

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar
#12
Hov hov må jeg lige bede om kammertonen, vi er da kommet videre end ståltråd og gaffertape.

Enhver Sako med respekt for sig selv er da holdt sammen med et spændebånd, i lux udgaven endda et rustfrit spændebånd.

Venlig hilsen Lasse ...og jeg ved det passer, for jeg har sagt det så tit!
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#13
Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

Hov hov må jeg lige bede om kammertonen, vi er da kommet videre end ståltråd og gaffertape.

Enhver Sako med respekt for sig selv er da holdt sammen med et spændebånd, i lux udgaven endda et rustfrit spændebånd.

Venlig hilsen Lasse ...og jeg ved det passer, for jeg har sagt det så tit!



UNDSKYLD [Wink] Jeg tog selvfølgelig laveste fællesnævner [Big Grin]

Det er selvfølgelig også meget nemmere med et spændebånd - så er tingene nemlig lige til at skille ad når man skal gøre den rene (hvilket vil sige lige så tit som istiderne [8D][Wink])

Mvh

Takleberry

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar
#14
Lille hammer et søm hvor spidsen er filet lidt af, prøv først på et stykke træ, også et par kælder kolde inden for rækkevide det tager tid.[Big Grin]
[Image: otterup_6.5x55.jpg]
Er bare træt af de gratis billedsider.Nu med egen hjemmeside: http://www.bukkedage.dk
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)