Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
En katastrofe er sket !!!!!
#1
Hej lidelsesfæller

Dette er ikke et indlæg til denne klumme, men jeg ønsker I skal læse og hjælpe mig.

Jeg er i dag rejst fra Østersund i Sverige via Stockholm til Malmø, og da jeg skal modtage bagagen opdager jeg til rædsel riflen ikke dukker op. jeg kontakter SAS i lufthavnen og de er nu igang med at lede efter den...

Men hvordan forholder jeg mig, afventende eller er der nogen der har nogle ideer.

Den er afsendt i en aflåst kuffert

Men kan SAS Sverige uden videre sende den til Billund, evt. Kastrup og sende den med en taxi til min adresse eller hvad gør de. Det må alt andet lige været et problem at den skal fragtes over grænsen af 3. mand, selvom de har vedstået de nok skal sørge for den kommer fre, HVIS de finder.

Håber der er nogle der føler med mig. Den gamle overgraverede Mauser med Linksskæfte er jo uvurderlig, som folk der kan sætte sig i mit sted vil forstå[Sad]
Svar
#2
Jeg er ret sikker på at alle myndighedspersoner vil slippe din riffel igennem uden vrøvl. Mon ikke også den dukker op, det plejer de at gøre.....

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#3
Det plejer sådan noget gammelt jern at gøre....[Wink]

Har et par gange haft min "Finnisches Qualität Tikka" til at ligge i Kroatien nogle dage......
Herefter kom TNT med kanonen[Wink]

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#4
Det er måske en vane for linksrifler[Sad]
Efter en lang diskussion med securitychefen i Stansted Lufthavn manglede min riffel ved ankomst i Kastrup.
Jeg er overbevist om at det er ren chikane at han hældte riflen på den gale flyver, men den blev leveret på min bopæl på 4.dagen.

Som jeg forstår det, er det normalt at du udfylder attest på bortkomst, og så kontakter flyselskabet dig når riflen dukker op og aftaler en tid hvor du er hjemme så du kan kvittere for modtagelse.
Dette er gratis for dig
mvh

Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#5
Jeg håber meget for dig at den dukker op...

Jeg mistede alle mine bedste fiskestænger i Heathrow på vej til verdens bedste laksefiske på Kodiak... Ventede 3 døgn i Alaska på at stængerne skulle komme, men de nåede ikke frem uden udflyvningen. Måtte ud og købe for 10.000 nye stænger i Alaska en time inden vandflyverens afgang til vildmarken..

De dukkede desværre aldrig op....[xx(]

Min indboforsikring dækkede heldigvis ..

.....nu OGSÅ ejer af en 243win :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#6
Endnu en historie....Min kone har en kollega hvis mand i øjeblikket er i Canada på jagt.Igår var 1.jagtdag.....meen der var ingen rifler på bagage-båndet i lufthavnen,så både igår og idag er gået med at lede efter riflerne(de er to kammerater afsted,og ingen af dem har fået deres kanoner endnu)....[V][V]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)