Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
US har fået fluer i det forkromede rør!
#1
Jeg plejer at bestille og få sendt grejet til en adresse i US. Han tager det så med til Danmark ved lejlighed(sådan for at spare lidt på fragten)
Men se nu hvad de laver:
Dear Sir

Thank you for your recent order. However, it has recently been called to Cabela's attention that some the items we sell are restricted from going outside the United States. Based on the fact that your order is going to an alternate shipping address, we need to verify that the item will be staying in the United States. The item in question is coil and the scope. Please let us know if we should cancel the item or if it is indeed staying in the United States. Our Customer Service number is 800-237-8888 ext 116. We will hold the order for 3 weeks and await your reply.

We are truly sorry that this has to be done but we must comply with the Federal laws.

Thank you again

Nu bliver grejet naturligvis i US. Jeg føler mig forfulgt.

Hav en dejlig dag, Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#2
Hvad er de så bange for? Er DK ikke en af deres tro allierede? Hysterien kender snart ingen grænser derovre - jeg har også lige hørt at alt flydende fremover er bandlyst i håndbagagen på USA flyvningerne inkl. tandpasta! Snart forlanger de vel, at alle flyver fuldt nøgne efter en grundig body-cavity-search (og så skal det sg'u nok passe, at kabinepersonalet i det afsnit du sidder i alle er behårede mænd...[xx(])....

Mr. Bush og Postdanmark må snart til at tage sig lidt sammen!

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#3
Hej

Mon ikke der er enkelte virksomheder, der prøver at benytte denne
lov til at fastholde højere Europapriser på deres varer. Jeg gætter på at det ikke er en Zeiss eller Swarovski de ikke vil sælge ud af landet.

VH Søren

Nu også med 300 RUM

Modsig aldrig en kvinde. Hold en pause og hun modsiger sig selv. K.K. Steincke
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#4
Amierne er efterhånden temmelig paranoide omkring sikkerhed, man kan ikke vide sig sikker nogen steder[xx(],se bare her[^]

Big brother is watching

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#5
The item in question is coil and the scope!

Beskyttelse/parallel import!

Jeg ber jer!

Det drejer sig om en kedelig Pachmayr re-coil pad og en "lille...bitte..bitte...lille" Zeiss kikkert i 3-9x40 til den latterlige sum af 400 US. Iøvrigt til den samme sum, som de skal have for Leupold dito.

Jeg tror ikke at det bliver til en hvidhalet med egen riffel, de næste mange år (måske Finland).

Mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#6
Jeg skal til US medio november og glæder mig til at opleve cirkuset på egen hånd. Men jeg har besluttet mig for at gennemgå min bagage grundigt inden afrejse. Det bliver nok første gang hvor jeg ikke lige har haft en patron i en toilet taske eller lignende....:-) Jeg har fået lavet min billet så jeg har 2½ dag ekstra i Houston - og der skulle være 114 våbenbutikker bare i denne lille flække....
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

Snart forlanger de vel, at alle flyver fuldt nægne efter en grundig body-cavity-search (og så skal det sg'u nok passe, at kabinepersonalet i det afsnit du sidder i aller er behærede mænd...[xx(])....



Tja, jeg har lige været et smut i Dublin.
Da jeg skulle checke ind i Dublin på vejen hjem måtte en ældre - meget distingveret herre på omkring 65 år - afklæde sig alt sit tøj (undtagen underdrengene) i køen foran 500 mennesker i området direkte ind til "sjopping området" hvor der også gik en masse kvinder.... Jeg tror han havde pace-maker eller et eller andet - eller måske for mange guldtænder - hvem ved... Men igen....det var squ´tte en veludstyret blondine de stod der og afklædte [xx(]

.....nu OGSÅ ejer af en 243win :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#8
Jeg forsøgte sidste uge at købe "bore Snake" rensegrej hos Cabelas. Det var "restricted" og kunne ikke sendes. Jeg kunne godt købe almindeligt rensegrej. Jeg benyttede deres udmærkede live chat service til at få det bekræftet, og den var god nok, sådan var det.

Altså hvad sker der for dem. Det er jo helt hen i skoven.

Venlig hilsen Lasse...Don´t worry - Be happy.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#9
He he,

det er ikke gode tider for "parallell importør krejlerne".....[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Så må man jo bare rejse derover og tage chancen....[Wink]

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)