Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Schultz&Larsen
#1
For dem som interesserer sig for dette ukurante mærke så er der 8 min 42 sek. på tv2.dk[8D](min bror siger at den S&L han har fra den gamle fabrik er bedre - kan ikke dog ikke huske versionsmodellen) [8D]

NB: husk man skal registrere sig for at se klippet..

http://konsol.tv2.dk/konsol2/main.php
Svar
#2
Flot program.
mvh. Johannes
Svar
#3
Jamen det var da et fint program, men altså Jørgen! hvorfor står der en mand som ser ud som en der ligner Morten med en Remingtonreklame på ryggen?[xx(]

MVH
Mugge

S&L ejer
MVH
Mugge

Svar
#4
Det er nok fordi det er Remington der i virkeligheden laver Riflerne [:0]

(JA jeg ved godt det var et onskabsfuldt postulat [8D])

Claus the Dane

Alt mindre end Magnum er feminint.
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by Claus the Dane

Det er nok fordi det er Remington der i virkeligheden laver Riflerne [:0]



NNåååååå så er det nok derfor min S&L skyder så godt[Big Grin]

MVH
Mugge
MVH
Mugge

Svar
#6
Respekt for Schultz & Larsen

Det var jo trods alt dem der lavede nogle af de første Weatherby rifler [Big Grin]

Men det der med trukne piber i stedet for koldhamrede, hvad går det ud på, hvad er den dybe forklaring.

Claus the Dane

Alt mindre end Magnum er feminint.
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by halvautomat

For dem som interesserer sig for dette ukurante mærke så er der 8 min 42 sek. på tv2.dk[8D](min bror siger at den S&L han har fra den gamle fabrik er bedre - kan ikke dog ikke huske versionsmodellen) [8D]

NB: husk man skal registrere sig for at se klippet..

http://konsol.tv2.dk/konsol2/main.php


Øhh, jeg får en tom side og ja, jeg er registreret. Er der nogen der har det på video. Vi er jo nødt til at granske Jørgens udtalelser for at se om vi kan fange ham i en sandhed[Wink][8D][Big Grin]

M@X - nu med S&L
--
mvh M@X

Don't be a bore - by a bigbore.
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#8
Hej Max...jeg havde samme problem, men fandt klippet ved at gå inde på tv2.dk, derefter ind under "nyhederne", herefter "dags dato", hvor der er en artikkel som hedder fynsk håndværk. Under artiklen er der et link til filmklippet.

Mvh
Steen S
Svar
#9
M@X

Du kan KØBE en kopi af undertegnede ved at betale porto for den anden pakke, tro mig der er masser af sand...Øhhh usandheder på båndet [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Mvh.

Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Great Dane

Svar
#10
MUGGE:Ja morten bærer en remmingtonreklame, da vi synes at et gammelt konkurerende firma også skal have lidt tiltrængt reklame[Wink]
CLAUS: Nej Remmington har intet med fremstilingen af riflerne at gøre. De indeholder faktisk en hel del nytænkning, og fortæl mig venligst hvornår Remmington sidst har vist nogen nytænkning inden for riffelkonstruktion[B)]
Fordele ved skårne fremfor hamrede piber, 1: spændingsfrie piber, 2:chance for en kontrolleret indvendig overflade med konstant riffelstigning og jævne mål. 3: chance for at banke vores konkurenter på matchområdet[8D]
M@x: Må man håbe at det aldrig lykkes for dig[:I]
G D: Straks man tilføre lidt kunst og kultur til debatten, er der personer der forsøger at skore usselt mammon på ens frembringelserBig Grin][Big Grin]
Halv*******: den med kurencen vælger jeg at opfatte som en kærlig joke[}Smile]

jbn
Svar
#11
Jørgen...Hvor i hede hule- har i fundet den såkaldte våbensamler til udsendelsen. Jeg tror personligt at han må være importeret fra hinsidan med den frisure, eller måske var det en bror til M@X ?

Mvh.

Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Great Dane

Svar
#12
Æhhhh - hvorfor skyder Morten 2 skud med en linksriffel og så er der en anden ( i hvert fald har han fået andre øregokker på) der skyder det 3die skud. Er der manipuleret lidt Jørgen?[}Smile]

GD - hvor kender du min bror fra?

--
mvh M@X

Don't be a bore - by a bigbore.
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#13
Hej M@x
Morten kunne slet ikke ramme skiven[:o)] så det var Frank der skød alle 3 skud[Big Grin]

jbn
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)