Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Posle regler for kikkerter og trykjagt
#1
http://www.jaegerforbundet.dk/384/39/1/2829

.....nu OGSÅ ejer af en 243win :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#2
Kender nogen her argumentet for denne regel (max. 3x forstørrelse)?
MVH

knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by knerik

Kender nogen her argumentet for denne regel (max. 3x forstørrelse)?
MVH

knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.



Jeg kunne forestille mig at man med et større synsfelt hurtigere opdagede hvad der var i samme retning som man peger våbnet.

Så det er sikkert den Polske Driver Forening der på medlemmernes vegne har fået indført denne sikkerheds regel.

Og jeg synes den er fornuftig.

VH Søren

Nu også med 300 RUM

Modsig aldrig en kvinde. Hold en pause og hun modsiger sig selv. K.K. Steincke
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#4
Nu er det jo ikke en frisk nyhed, men det er godt at blive mindet om den!

Polske Driver Forening (de stakler) befinder sig foran en riffel mundingen en stor del af tiden - under en drivjagt.
Disse modige mennesker er muligvis lidt bekymrede over at skulde lægge helbred/førlighed til udenlandske jægers ultimative manddoms prøve.

Prøve består oftest i hurtigst mulig at finde den øvre volume grænse for indtagelse af alkohol og stadig kunne opretholde en vis form for seksuel aktivitet med en lokal og selvfølgelig betalt figurant. Dernæst følgende morgen, efter små 30 minutter søvn, at kunne betjene et skarpladt våben således at vedkommende kan skyde på alt, der har ca. 37 graders i legemstemperatur (alt, skal helst være med fire ben).

Hav en god weekend

Thorlak

KORS, HVOR ER JEG MAVESUR. November jagterne er ødelagt pga. arbejde.

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by THORLAK

Nu er det jo ikke en frisk nyhed, men det er godt at blive mindet om den!

Polske Driver Forening (de stakler) befinder sig foran riffel mundingen en stor del af tiden - under en drivjagt.
Disse modige mennesker er muligvis lidt bekymrede over at skulde lægge helbred/førlighed til udenlandske jæger ultimative manddoms prøve.

Prøve består oftest i hurtigst mulig at finde den øvre volume grænse for indtagelse af alkohol og stadig kunne opretholde en vis form for seksuel aktivitet med en lokal og selvfølgelig betalt figurant. Dernæst følgende morgen, efter små 30 minutter søvn, at kunne betjene et skarpladt våben således at vedkommende kan skyde på alt, der har ca. 37 graders i legemstemperatur (alt, skal helst være med fire ben).

Hav en god weekend

Thorlak

KORS, HVOR ER JEG MAVESUR. November jagterne er ødelagt pga. arbejde.

Correct first shot placement, the rest is bullshit!

Arbejde er forbeholdt folk uden penge



Penge er ikke noget værd før de bliver brugt!!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)