Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SKB 400E
#1
Hej

Jeg har for nylig erhvervet mig en SKB 400 E S/S med singletrigger[:p]

Jeg har søgt på nettet for at finde noget information om denne model og andre SKB modeller, men det er ret begrænset hvad jeg har kunnet finde.

Er der nogen der har nogle interessante links ??

LANI

Når man skræller et løg, finder man flere lag....
Mvh.LANI



Svar
#2
Puster lige liv, i et meget gammelt topic[Smile]
Købte i Mandags en SKB model 100. Den er som ny, overalt. Selve løbende er så blanke og fine, at man kan se den aldrig har smagt stål hagel...[:p] Snakkede med en Jaguar impotør i dag, han sagde at de gammele SKB side by side, var i meget høj kurs..[Smile]
Han fortalte endvider at SKB gik ned med nakken, under finans krisen..[:0] Er det andre som har hørt det.....[?]
Har selv haft 3 stk SKB o/u. Som jeg var meget godt tilfreds med.

"Heller 2 i dunken, end dunken i 2éren"
[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#3
Hej.

Har netop erhvervet en SKB 200e,- den er med forsølvet bascule og valgbar singeltrikker, og med 66cm. løb,- boret modified og improved. Sælgeren sagde , at den havde sludt ca. 15 skud,- og aldrig bly, den ser da også ud som ny. Er der nogen som kan sige noget om sådan en svend,- godt eller skidt. Evt ca.-værdi og ca.alder. stelnummeret er S.5220493. Den skal erstatte en Beretta Silver Pigeon S.687 .L. O/U fra midtfirserne. Da jer har haft en masse fødselsdage, som jo slider jo på en ,så vil jeg gerne have en lettere S/S bøsse med singletrikker, og denne er hvad jeg kunne finde,-drømmen er dog en Beretta Silver Hawk, men kommer nok til at nøjes med at kigge på min kammerats.
mvh. Stær.
Svar
#4
Hej igen

Sov vist i timen,- der skulle naturligvis stå, at den KUN havde skudt med blyhagl, da den har stået bagest i våbenskabet i mange år, uden at blive brugt.

Stær.
Svar
#5
Tror ikke at SKB er gået ned.
Deres hjemmeside kører ihvertfald stadig[Smile]
http://www.skbshotguns.com/
Hilsen

Frederik

24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman
24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman
Svar
#6
Hellere en SKB s/s end deres klundede o/u'ere

John moses Browning er gud.
Lolland er ikke' fladt.
John moses Browning er gud.
Lolland er ikke' fladt.
243win er det nye kal.16
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)