Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ADVARSEL : Eley Hawk Bismuth Forest Impax
#21
Så lige det her på Hunters Magazine:

Risikoens omfang.
De tilbagekaldte patroner er produceret den 9. marts 2006 af to forskellige personer. Produktionslinien er opbygget således, at der fyldes krudt i ganske få patroner af gangen, og derfor tror både ELEY-cheferne og tilkaldte eksperter at der højest kan være fejl på to eller tre patroner.
Nu kan man jo sige, at to af de fejlbehæftede patroner er fundet, så der er en reel risiko for at endnu en fejlladet patron befinder sig ude i en dansk jægers lomme, klar til den forestående weekends jagter.

Jeg er lidt vild med bemærkningen:
Citat:quote:

tror både ELEY-cheferne og tilkaldte eksperter at der højest kan være fejl på to eller tre patroner.


Jeg tror nok at jeg fortsætter med det mærke jeg bruger nu[}Smile]

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#22
Citat:quote:

Originally posted by kima
[Jeg er lidt vild med bemærkningen:
Citat:quote:

tror både ELEY-cheferne og tilkaldte eksperter at der højest kan være fejl på to eller tre patroner.


Jeg tror nok at jeg fortsætter med det mærke jeg bruger nu[}Smile]

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.



Min klare overbevisning er, at tro har noget med gud at gøre [:I]

Jeg vil ikke skyde med noget der gør, at man måske kommer til at møde ham for tidligt [xx(]

May your god be with you ... [Wink]

(Dave Allen)

K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an3.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est [Image: 0d035906.jpg]
K&B Claxel Wink




Svar
#23
Citat:quote:

Originally posted by HCS

Jeg har i øvrigt hørt fra kilde som deltog på begge jagter, at dimensionen på patronerne var større end normalt.


Hvis det er tilfældet må vi vel konstatere, at der findes mere end en uaffyret højtrykspatron tilbage i den famøse æske, der kostede to geværer livet. Altså har der været mere end tre dårlige patroner og Eleys ledelse må revidere deres tro....

[center][xx(][/center]

Sagen virker utroligt klumpet håndteret. Man var fra importørens side forholdsvis tidligt ude med en total tilbagekaldelse - efter min mening den eneste mulige reaktion - men har siden forplumret sagen totalt p.g.a. Eleys ledelses tillid til højere magters gunst....

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#24
Hvad der er mest spooky er, at GameFair tidligt publicerede en advarsel beskrivende "for tyk plast" (el. noget tilsvarende) - "man kunne tydeligt selv se fejlen". Vigtig pointe. Nu er advarslen erstattet af Normarks seneste pressemeddelse.

Mine kontakter på jagten har meldt om flere patroner, som enten var svære at lade eller igen få ejected pga. for stor diameter på patronen. Helt i overensstemmelse med første advarsel. Alarmen med kun 2-3 fejlproducerede patroner synes derfor slet ikke at holde. Men i bedste fald ligger fejlene indenfor de to LOT-nr.-serier..?!

Mange hilsner,
HC
Mange hilsner,
HCS
Svar
#25
Nu er der gået noget tid og vi jægere benytter lystigt ELEY-patroner igen.

Hvad skete der egentlig i sagen, nogen her der ved noget om ansvaret/forløbet/erstatningen i sagen[?][?][?]

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Selv den ringeste dag på jagt, er bedre end den bedste dag på jobbet ... [Smile]

Det skud der ikke er skudt, har ingen fortrudt ...
K&B Claxel Wink




Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)