Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Køb af kikkert ??
#1
Hej.
Jeg har været inde og kigge på The Optic Zone og der har de bedste køb, men er det nu godt nok, det er billigt, men er det fx. skudsikkert. se klip.... og lad min hører jeres mening.

Pris 125$ + transport ca. 40$

Product specification:

Aetec Scope in 3.8-12x44 power with Truplex and Adjustable Objective in Matte Finish
Fully Multi-Coated Lenses
Adjustable Objective (AO), Wide Angle, 1/4 MOA Click
Matte finish

Det vi kan nå idag, er vi fri for at gøre imorgen
Svar
#2
Hånden på hjertet Aksel - hvad tror du, at du får af kikkert til Dkr. 962,- Hvor de Dkr. 240,- er transport (der kommer formodentlig moms oveni - Dkr. 240,50)? Det er nogenlunde det samme som man gir' for en SunShade til en ordentlig kikkert.
Om den er skudsikker????? Det kan du kun finde ud af på een måde [Big Grin]
Med venlig hilsen


Never Eat the Yellow Snow
Svar
#3
Tjaae Aksel, den gode ID har sagt det med få ord, og jeg kan kun give ham ret, beklageligvis.

MVH
Mugge
MVH
Mugge

Svar
#4
Hej.
Jammen jeg er da sandelig også lidt negativ, men det kunne jo være [Big Grin]
Det er ikke altid pris og kvalitet følges, og det kunne jo være at nogle af havde prøvet det.
Jeg er nu også mere til at vente lidt og så købe en bedrer kikkert. fx. ála den MAX har til salg.
Tak for jeres svar.

Det vi kan nå idag, er vi fri for at gøre imorgen
Svar
#5
Lige netop priser på optik i den lavere pris ende der gør 100 dollars en stor forskel. Det er i hvertfald min mening. Jeg var vidne til ***eoptik sidste weekend på skydebanen på amager. Kikkerten havde han købt for kr. 600 brugt. Kikkerten var ikke køreturen værd. Penge lige ud af lommen. Man behøver ikke at bruge 6-10000 kr. på en kikkert, men under 1000 kr. så beder man om store chancer for problemer. Du har jo lov til at være heldig.

mvh. Johannes
Svar
#6
Hej Johannes og andre.

Jammen jeg er overbevist om at I har ret, jeg har sat det i ventepos, og har lagt min klamme hånd på en brugt kikkert som han jo uden at blinke forlanger 3000 for [Wink]
Og jeg nævner IKKE navne [Wink]

Skal iøvrigt på jagt igen imorgen og kommer nok hjem fredag eller lørdag.

Det vi kan nå idag, er vi fri for at gøre imorgen
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)