Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vekselpibe-tilladelse
#1
Hvilken blanket skal man bruge til ansøgning om vekselpibe (riffel) - jeg har været inde og kigge på politiets hjemmeside/blanketter og jeg kan ikke finde den!


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
#2
Jeg har bare anvendt denne:
http://www.politi.dk/NR/rdonlyres/0C9D9B...1_0604.pdf

og skrevet vekselpibe under art. Det fungerer hos min sherif.

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Member of TITANIC swim team 1912
[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v487/4...Dakota.gif [/IMG]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#3
Ok, tak for det M@X!


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
#4
Husk vekselpiber er gebyrfri! Det tog mig over en halv time at overbevise min lokale sherif om at jeg ikke skulle betale for vekselpiben. Han var godt nok muggen da han fandt ud af at jeg havde ret.

Mvh. Jakob

Så længe der er bly i luften er der håb!
Mvh. Jakob

Svar
#5
Hej Hej jeg har netop fået lavet tilladelse til vekselpibe jeg har købt privat. Man bruger den samme blanket som til køb af våben. Under Art skrives der vekselpibe, HUSK pibenummer!!! Tilladelsen er GRATIS... Det tog 2 min i Rødovre så var den klaret :-).
Svar
#6
Hver pibe har seperat tilladelse og systemet har sin egen tilladelse selvfølgelig...
Svar
#7
Nope, ikke i alle politikredse[xx(]

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#8
i Århus skal nr / fabrikat på tilhørende system også oplyses.

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#9
Dem jeg har er ikke bundet op på et system der står kun pibe nr i mine tilladelser til piber
Har 2 systemer(ens) og lidt piber .

Alle er reg i Århus i perioden 2008 - nu
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by GT

Nope, ikke i alle politikredse[xx(]

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]


Nemlig GT.

Jeg solgte en S&L til en fyr fra Aarup, og han fik kun én tilladelse på den. Det til trods for, at det var en Victory, med mulighed for pibeskift.

Det kom der en masse bøvl ud af, med "mit" våbenkontor i Horsens[xx(]

Fyns politi laver tilsyneladende kun én tilladelse på system/pibe. Èn tilladelse og to våbennumre, hmmm[B)]

Hilsen Kim
Hilsen Kim

Skov- og landskabsingeniør Hold 18
Svar
#11
Barnligt !
Andre lovgivninger bliver behandlet ens, men fordi politiet har den automatiske holdning, at vabeneje blandt civile er unormalt, bliver vabenejere nedprioriteret.
Nasten lige som om man ikke er et fuldgyldigt medlem af samfundet ikke ! Politiet bryster sig ellers med at reflekterer normalbefolkningen, men alligevel er der "dem" og "os". Ufatteligt kedeligt ikke...

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by 50GIJESS

Barnligt !
Andre lovgivninger bliver behandlet ens, men fordi politiet har den automatiske holdning, at vabeneje blandt civile er unormalt, bliver vabenejere nedprioriteret.
Nasten lige som om man ikke er et fuldgyldigt medlem af samfundet ikke ! Politiet bryster sig ellers med at reflekterer normalbefolkningen, men alligevel er der "dem" og "os". Ufatteligt kedeligt ikke...

Jess Christensen
Master Pistolsmith



Når jeg ankommer til Rødovre Politistation, så føler jeg absolut ikke noget i stil med "Os og dem".

Hilsen Kenneth

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)