Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nyt aftræk til Remington 700 system
#1
Hey

Har en Remington sendero i 7mm Rem. Mag. som jeg godt kunne tænke mig og smide et rigtigt lækkert aftræk i. Har kigget lidt på Midways hjemmeside uden og blive meget klogere.

Nogle der kan hjælpe??? Kunne godt tænke mig et aftræk, lidt i stil med det jeg har på min STI EDGE...hvis det kan lade sig gøre.

Kelle
Svar
#2
Nu har jeg aldrig hørt om den omtalte model????? (mon du mener Sendero), men Jewell laver nogle af de bedste aftræk.


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
#3
Jo selvfølgelig...sorry...hvor kan man købe dem?
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Kelle

Hey

Har en Remington sendero i 7mm Rem. Mag. som jeg godt kunne tænke mig og smide et rigtigt lækkert aftræk i. Har kigget lidt på Midways hjemmeside uden og blive meget klogere.

Nogle der kan hjælpe??? Kunne godt tænke mig et aftræk, lidt i stil med det jeg har på min STI EDGE...hvis det kan lade sig gøre.

Kelle



Hej Kelle

Jeg er selv lidt glad for Remington 700 i diverse muterede versioner.
Har fået installeret et Shilen aftræk på min 308 win og det virker bare. Jeg tror samtidig du pga. Usama Bin Båthorn og hans ligesindede, at du får umanerligt svært ved selv at bestille diverse løse aftræk hjem selv også selvom det hos midway står som tilgængelig, men ring og spørg dem.

VH Søren

Nu også med 300 RUM

Modsig aldrig en kvinde. Hold en pause og hun modsiger sig selv. K.K. Steincke
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#5
jeg har engang købt et timney aftræk gennem midway. Det er højst to år siden, så det var efter Osama bin sindsyg kom på banen. Det gik uden problemer. Timneyaftræk virker bare, skulle jeg hilse og sige.
Se bare anmeldelserne af dem på http://www.midwayusa.com og så er de noget billigere end Jewell.

Klaus
Svar
#6
Ok....Det er fordi jeg overvejer og købe dette skæfte [Big Grin]

[Image: aics.jpg]

Så den kommer til og se sådan ud [Big Grin]

[Image: rem700.jpg]

Set hos

http://www.sportingservices.co.uk/aics.asp

Synes den er lidt slem[:p]
Svar
#7
Hø - glem det, de (AICS) er i restordre...........brugte AICS-Stock's bliver handlet på ebay til over nyprisen (hvad AI-riflerne forøvrigt også gør).
Citat:quote:

Originally posted by Kelle

...hvor kan man købe dem?


Midway forhandler Jewell.


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
#8
HØ selv...Det er ikke i restordre og har købt et. Har det næste uge...
Svar
#9
Lad os høre når du har fået det [Smile] (jeg har bekendte i US som har ventet et år).


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
#10
Ok...lyder spændende...og tak forresten mht. aftrækket...Vil sku ikke håbe jeg skal vente et år [Sad]
Svar
#11
”Jewel” er noget af det ypperste inden for aftræk. Jeg var selv utilfreds med aftrækket på min Rem. 700, og besluttede mig for at anskaffe mig et Jewel aftræk.

Jeg kviede mig imidlertid for at skulle op med ca. 3300 kr. som den Danske leverandør forlangte, når jeg vidste at man kunne købe det i USA for 195$.

Se mit indlæg: http://www.riffeljagt.com/forum/code/topic.asp?TOPIC_ID=3403&whichpage=4

/Swift
Svar
#12
ER sku ret lun på det der jewel aftræk...fuck det ser lækkert ud [:p]
Svar
#13
Kelle skrev:

Citat:quote:

ER sku ret lun på det der jewel aftræk...fuck det ser lækkert ud


Jeg synes nu at det ligner et helt alm. aftræk.... Hvis det er aftrækkets udseende du går efter, så har jeg aldrig set et mere flot og lækkert aftræk, end dem de laver oppe hos S/L, der er alle delene fræst ud af et stykke stål, ikke noget med et stykke blik der bare er bukket.[:p]
Men nu er det jo ikke aftrækkets udseende der afgør hvor godt det virker, og S/L laver formentlig heller ikke aftræk til Remington...eller???[8D]

Husk at hvis du engang vil sælge din riffel igen, så monter det gamle aftræk igen, og sælg Jewel aftrækket brugt.... det kan du vel næsten få lige så meget for som riflen [Big Grin][Wink]

LANI

Når man skræller et løg, finder man flere lag....
Mvh.LANI



Svar
#14
Jewell er "State of the Art" inden for aftræk (jeg har selv monteret Jewell på min "møgspreder") dog ved jeg at GAP laver noget virkelig lækkert tilbehør til Remington, men om de sælger det uden selv at skulle montere det, er jeg ikke klar over.

"Møjsprederen m/Jewell-trigger"
[Image: MSJewell.jpg]

Efterpost: Jeg har lige kigget hos GAP...........de bruger Jewell!

Og la' nu være med (som ignorant også har påpeget i en anden tråd) at køre den for langt ned. Jeg kører med 1500 gram på min præcisions-riffel (ikke Jewell) og det virker perfekt. Hvis/når du får din AICS og når den bliver monteret rigtigt (brug Epoxy sammen med boltene) kan du kontrollere det ved at sætte en klikpatron i og kaste riflen ned på jorden (på Butt Paden) - hvis den går af, er aftrækket for let.


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
#15
hej keller
jeg kan ikke forstå at du vil købe nyt aftræk til din remington

når det ikke er nødvendigt................

du kan jo bare justere remington`s aftræk
mine aftræk stiller jeg altid på 1360 g (gl. revolverskytte)

(har selv er remington)

Hilsen:
Bøssemager Hatting

Be aware of the man with only "one" riffel
man er vel jysk
Mvh. Hatting
Custom Metalsmith
http://www.gunsmith.dk 
http://www.dkbullets.dk
Svar
#16
Så fik jeg mig endelig taget sammen, til og få posted et par billeder. Skæftet kom, uden problemer af noget art, efter 2 dage.

Ingen problemer med og bytte rundt på de 2 skæfter, det nye passede perfekt [Smile][Smile] Så det var jo ret fedt....

Der kom en kasse
[Image: 1.jpg]

[Image: 2.jpg]

Der lå sådan en i [:p]
[Image: 3.jpg]

[Image: 4.jpg]

Det færdige resultat...
[Image: 5.jpg]
Svar
#17
Hej og Tillykke

Det ser ret fedt ud.

Hvad endte prisen i incl diverse ?

VH Søren

Nu også med 22-250
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#18
6200,- det koster jo det skidt [Smile]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)