Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mauser M03
#1
Jeg går og drømmer lidt om at anskaffe mig en 300 Win. Mag. - Derudover har jeg set mig lidt varm på den forholdvis nye M03´er fra Mauser.

Der skulle vel ikke være nogen, som har prøvet den, eller hørt nogle rygter om den?

Venligst
Michael

[Image: smokinggun_md_wht.gif]
___________________________________________________________________
"Med stor tvivl kommer stor forståelse, med ringe tvivl ringe forståelse."
___________________________________________________________________
"Med stor tvivl kommer stor forståelse, med ringe tvivl ringe forståelse."
Svar
#2
M@X....Det er en tråd for dig, husk at fortælle at der er gået Blaser i den nye Mauser [Sad][xx(][V][Sad!][Sad!]

Mvh.

Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Great Dane

Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

M@X....Det er en tråd for dig, husk at fortælle at der er gået Blaser i den nye Mauser [Sad][xx(][V][Sad!][Sad!]h.

Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com



Okay, okay.

Jeg havde sådan en mauser-fyr i hånden forleden. Jeg tænkte - hvad får man for 16-17.000.

Man får en tung riffel med en blød låsegang - ikke så letrepeteret som en Tikka - men meget præcis. Kvaliteten ser ud til at være iorden - kosmetisk ihvert fald. Skæftet er ret og træet er iorden, men så begik jeg en fejl. Jeg adskilte bundstykket for at se hvordan sikringen virker. UHA UHA hvor det vrimlede med små paler og kamskiver og forbindelsesstænger. Der er s.. ikke meget plads inde i et bundstykke. Slagstiften er osse delt i 2 fordi bundstykke hovedet kan skiftes. Dog fandt jeg aldrig ud af hvordan man fik det sidste skilt helt ad. Det er noget med at aktivere en pal/lås og så skubbe hovedet sidelæns ud af et T-stor.
Det er alt for kompliseret til mig. Jeg tror der er lige så mange dele i en 03er som der er kinesere[Wink]
Magasinet ser godt ud, men ak - patronfølgeren er lavet af Blaser- materiale ( læs komposit, forstå plastic )

TA-ta-tataaaahhhh - fanfare.
Hvis der er nogen der overvejer at købe en sådan riffel, så kan de spare mange penge og købe min Sako istedet. UPS[:I][:I] Der var lidt reklame der.

PS. Den integrerede montage ser godt ud , men dyr og kompliseret.

--
mvh M@X

Don't be a bore - by a bigbore.
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#4
Ok - tak for beskrivelsen "advarslen"...

Venligst
Michael
___________________________________________________________________
"Med stor tvivl kommer stor forståelse, med ringe tvivl ringe forståelse."
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)