Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SAKO kugler!
#1
Hvor i Danmark kan man købe SAKO kugler [?]

Swift
Svar
#2
Nu ved vi ikke lige hvilke kugler du tænker på, men de fleste er vel fra Barnes, Sierra og Nosler.

Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...
Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...om nødvendigt
Svar
#3
Sako laver da selv kugler - f.eks. Hammerhead - og mig bekendt importerer Normark Sakos fabriksladede ammunition. Hvis der importeres Sako-projektiler til DK er Normark den autoriserede kanal - men om de (eller nogen uautoriserede) gør det, har jeg ingen anelse om....

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#4
F.eks så er hammerhead måske de eneste. Pokkers....[^][Big Grin]

Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...
Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...om nødvendigt
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

Sako laver da selv kugler - f.eks. Hammerhead - og mig bekendt importerer Normark Sakos fabriksladede ammunition. Hvis der importeres Sako-projektiler til DK er Normark den autoriserede kanal - men om de (eller nogen uautoriserede) gør det, har jeg ingen anelse om....



Det var netop ”Hammerhead” kuglen jeg havde i tankerne.

Den ser i sin udformning ud til at kunne gi` en skudstærk Grissebasse en ordentlig en på skallen. [Big Grin]

Jeg har søgt efter SAKO projektiler hos de forhandlere hvor jeg normalt køber genladekomponenter, men ingen havde dem på programmet.

Swift
Svar
#6
http://www.normark.dk/billedarkiv/fotooversigt.html

Her kan du finde masser af SAKO kugler.
MVH

knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
Svar
#7
Jeg har aldrig set SAKO Hammerhead projektiler i handelen.

Men som allerede skrevet så er Twinhead = Nosler partition, Racehead = Sierra match og Powerhead = Barnes X.
Det skulle være mærkeligt at der ikke er andre.

Norma har til en vis grad gjort det samme.
TXP = Swift A-frame, Rådyr = Hornady [Wink]

JPL
JPL
Svar
#8
Vi har naturligvis de forskellige kugler fra Sako her i Finland - men det hjälper vel ikke meget hvis du sidder i DK[Wink]

Bruger selv Norma[}Smile]

-T
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)