Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lægens Bord.
#1
Jeg går ud fra at våbentekninsk Forum er riffelautisternes lægebrevkasse?? Er der nogen der ved hvornår man er en rigtig riffelautist, og om hvordan det udvikler sig?.
Svar
#2
Det må bestemt være et spørgsmål til Dr.Storebuskedeøjenbryn [Big Grin]

Mvh.

45/70 Govt.=Definitivt non-barbie
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Great Dane

Svar
#3
Ja nu er jeg jo ikke læge, men jeg tror at hvis man føler sig hjemme på disse sider, og kan følge debatten med stor glæde, måske ovenikøbet også se galskaben i humoren, ja så er der ikke langt til at være riffelautist [Big Grin]

Claus the Dane

Barbie-kalibrer er ikke for Riffelautister.
Svar
#4
Det hedder "humoren i galskaben" for fan.... Claus!
Det er formodenligt sådan, at hvis man har mere end en hjernecelle er man på forhånd udelukket fra dette eksklusive selskab, har man bevaret evnen til at flytte denne ene celle fra side til side, kan man kandiderer til moderator.
Et sikkert tegn på denne form for autisme, gir' sig udslag i, at man bestiller nye vare, uanset at man endnu ikke har modtaget de sidst bestilte (det er en af grundene til at JEG har fire stjerner).
Med venlig hilsen (fra en lykkelig ejer af et vandkølet CreditCard)
PS Min bankrådgiver har spurgt mig om jeg forsøger at konkurrere med HMAK


Don't Eat the Yellow Snow
Svar
#5
Gad vide om man kan vaccineres mod det [?]

Måske man skulle tilføje et R (Riffelautisme)
til den kendte MFR (Mæslinger, Fåresyge og Røde hunde) til børn [Big Grin]
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#6
En af de onde:

Hvis jeg var riffelautist læge, ville jeg anbefale et kurophold i Kolding.[xx(]
mvh

knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
Svar
#7
Nitro skrev:
Citat:quote:

Ja, hold fast hvor "morsomt"

Selvfølgelig kan man vælge at blive forarget.
Men det har nu aldrig været min mening at være morsom, på bekostning af de stakkels mennesker i Kolding.
Måske følte jeg bare trang til at gøre lidt grin med os selv (våbenautisterne).
Selvhøjtidlighed findes der jo nok af.
Der er vel ingen grund til at citere Piet Hein? :" Den som bare tager spøg---------"osv.
mvh

knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
Svar
#8
Hej Knerik!!

Jeg tror ikke der er nogen der er foraget over en lille joke!
Mange gange er det bedste man kan gøre for at overleve nogle traumatiske oplevelser er ved at lave jokes og vittigheder om den pågældene situation!!Hvis jeg udtalte mig, at der er sikkert nogle sortkrudtskytter der render rundt over i kolding med stiv ynglestok i bukserne lige i øjeblikket, er det jo ikke på bekostning af de forfærdelige hændelser der er overgået de mange mennesker som har mistet alt!!
Som ægte riffelautist tror jeg det er utrolig vigtigt at have et vandkølet kreditkort som nævnt tidligere i "lægens bord"!!.
Et andet sikkert tegn på riffelautisme er at man altid har en "lille ny" i maven, der venter på at blive forenet med resten af familien !!. Når man først er begyndt at at omtale sine våben som kæledyr, kunne det med sikkerhed osse dianogstiseres som riffelautist.
Svar
#9
Hejsan

Jeg er faktisk enig med Nitro...

Fik meget kort efter hændelsen email + sms som drejer historien i en "sjov" retning af en hyldest for George Bush.
Jeg synes ikke den er sjov og er ellers aldrig blvet beskyldt for ikke have humoristisk sans - snarere det modsatte...

Ja angående udstyr så er det rigtigt at vi er forskellige. Hvis man kommer et godt stykke op i Sverige så er riflen bare noget der ligger og roder rundt bag i en gammel volvo sammen med værktøj og lignende og med skud i magasinet og partonerne er lige så gamle og rustne som riflen... jeg har det bedst når det hele sejler i olie og skæfteolie - faktisk er jeg afhængig af den gamle våbenolielugt ... NB er der nogen der har sådanne flasker liggende som jeg kunne købe og sniffe fra [Big Grin]

Citat:quote:

Originally posted by Nitro Express

Citat:quote:

Originally posted by knerik

En af de onde:

Hvis jeg var riffelautist læge, ville jeg anbefale et kurophold i Kolding.[xx(]
mvh

knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.



Ja, hold fast hvor "morsomt" [Sad!] 1 brandmand dræbt, mange tilskadekomne og mange mennesker uden tag overhovedet.

mvh
Henrik

"Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd - OTTO VON BISMARCK"


Svar
#10
Halvautomat skrev
Citat:quote:

faktisk er jeg afhængig af den gamle våbenolielugt ... NB er der nogen der har sådanne flasker liggende som jeg kunne købe og sniffe fra


Hva eeh kan du bruge den gode gamle militærolielugt? hvad er prisen?[:p]
Hvor meget skal der være i flaskerne?
hvis det bare er bundsjatter kan jeg godt fixe nogle stykker[Big Grin]
[}Smile]Jeg er nemlig den lykkelige ejer af ca.4liter[}Smile]
Hvis prisen er høj(meget) er jeg til at snakke med da jeg går og drømmer om bjørnejagt.[:p]
I den anledning vil jeg gerne spørge, er det sandt hvad mine venner siger?, nemlig at jeg går med et dødsønske når jeg drømmer om at tage på grizzlyjagt med en 308win.[B)]
mvh

Kim

Arbejde er godt,for den som ikke har jagt nok.
Svar
#11
Jeg har lige snakket med Nystrøm & krabbe med hensyn til en god skæfteolie!! Lindolie der er opvarmet tilen 40grader celsius,
tilsættes meget lidt terpentin plus lidt alkanorod(matas). man kan osse tilsætte lidt sikatin som hærder(matas)!!

one planet, one gun.
Svar
#12
aaarghhh.. rraaasgu... "Rigbymauser"

Det kan du sg. ikke være bekendt, jeg troede det var en opskrift på en mikstur mod kraftige udslag af "riffelautisme"...

Men det smager ad h.lvede til og virker overhovedet ikke[Sad!]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#13
Hejsan Kima

Taler vi om den olie som blev solgt i små kantede flasker med en meget karateristisk stærk lugt duft[8D]) Det havde en tendens til at bundfælde sig som fedt i bunden...og vi taler vel om ca. 25 år tilbage i tiden...
Så må du gerne sende et prøveeksemplar [Big Grin]

i
Citat:quote:

Originally posted by kima

Halvautomat skrev
Citat:quote:

faktisk er jeg afhængig af den gamle våbenolielugt ... NB er der nogen der har sådanne flasker liggende som jeg kunne købe og sniffe fra


Hva eeh kan du bruge den gode gamle militærolielugt? hvad er prisen?[:p]
Hvor meget skal der være i flaskerne?
hvis det bare er bundsjatter kan jeg godt fixe nogle stykker[Big Grin]
[}Smile]Jeg er nemlig den lykkelige ejer af ca.4liter[}Smile]
Hvis prisen er høj(meget) er jeg til at snakke med da jeg går og drømmer om bjørnejagt.[:p]
I den anledning vil jeg gerne spørge, er det sandt hvad mine venner siger?, nemlig at jeg går med et dødsønske når jeg drømmer om at tage på grizzlyjagt med en 308win.[B)]
mvh

Kim

Arbejde er godt,for den som ikke har jagt nok.


Svar
#14
Hej Halvautomat
Citat:quote:

Taler vi om den olie som blev solgt i små kantede flasker med en meget karateristisk stærk lugt duft) Det havde en tendens til at bundfælde sig som fedt i bunden...og vi taler vel om ca. 25 år tilbage i tiden...
Så må du gerne sende et prøveeksemplar


Jeg ved ikke hvordan flaskerne så ud[Sad], det jeg har er selvregulerende løntillæg fra mit bijob[}Smile] og skaffes i 5 liter dunke, det er samme slags som har været brugt ved milli siden ihvertfald 78,noget rigtig fedtet stads.
mvh

Kim

Arbejde er godt,for den som ikke har jagt nok.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)