Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Erfaring med LEUPOLD 3.5-14x50mm LPS 30mm
#1
Hejsa

Jeg overvejer at købe en LEUPOLD 3.5-14x50mm LPS 30mm, som erstatning
for min Bushnell Elite 4200 4-16x50.

Kommentarer og evt. erfaringer til LEUPOLD 3.5-14x50mm LPS 30mm ville være fint [Smile]
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#2
Hej Rex,
jeg var lige ved at købe en Leupold LPS. Men jeg faldt dog i med en Schmidt og Bender Zenith 3-12*50, som jeg fik til kr. 7000,-. LPS kan fås til ca. 6300 i USA, men så skal du slippe for momsen, ved at der en der tager en med hjem til dig. Da forskellen ikke var større valgte jeg S&B. Jeg tror, at LPS er en meget meget robust kikkert. Men jeg tror at "glasset" i S&B er lidt bedre. HVis ikke jeg har kunne få S&B til den pris jeg fik, så ville jeg uden tvivl have købt LPS. S&B koster normalt kr. 9000 i den angivne model. Flere butikker i Danmark får Kikkerterne fra S&B direkte, og kan derfor sælge dem til en billigere pris.

Mht. køb af Leupold så skal man da overveje, at man faktisk kan få to Vari-X III til prisen på en LPS.

mvh. Johannes
Svar
#3
Jeg går og 'vakler' mellem LPS'en og så LEUPOLD 4.5-14x50 30m VX3 med lys.

Jeg køber Leupold som forhandler i USA og har dermed en rigtig god pris på den .... også billigere en kr. 6.300,00 [Smile]
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#4
Hej Rex,
det lyder til at du får mest for pengene, ved køb af Leupold.

mvh. Johannes
Svar
#5
Du siger bare til ... så skal jeg se hvad jeg kan gøre for at finde en god pris til dig [Smile]
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)