Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lidt fordomme om Rednecks
#1
Hussey har alt hvad du behøver til et godt bryllup
[Image: redneck_general_store.jpg]

De er glade for børn
[Image: redneck_school_bus_stop_sign.jpg]

og for øl
[Image: redneck_16th_birthday.jpg]

De staver ikke så godt
[Image: redneck_school_crossing.jpg]

og svigersønner er ikke i høj kurs
[Image: redneck_wedding_announcement.jpg]

til gengæld er de skydeglade
[Image: redneck_crossing.jpg]

gerne i stor stil
[Image: redneck_gun_buggy.jpg]

og så er de vilde med Harley
[Image: redneck_harley.jpg]

Flykapring er et ukendt begreb
[Image: redneck_pilot.jpg]

De lærer om sex i en ung alder
[Image: redneck_first_kiss.jpg]

De er rigtige venner
[Image: redneck_drunk_driver.jpg]

De har storvildt(skydere)
[Image: redneck_hunter.jpg]

Man behøver ikke være bange for ikke at finde hjem
[Image: redneck_drinking_truck.JPG]

de går ind for sikker kørsel
[Image: redneck_car_safety.jpg]

Jeg tror jeg emigrerer[Big Grin]

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#2
Kan vi få en gruppebillet ? Det ligner et hyggeligt sted.

Kombinationen af bajer, biler og skydevåben er altid svær at slå.

Ja selv en B..... skal tage sig sammen for at være farligere.

VH Søren

PS når en rigtig redneck slå græs finder han den bil der var blevet væk.

Nu også med 22-250
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#3
Genialt!
Så på et tidspunkt i tv, at der var en redneck, der nægtede at tro på noget som helst, mm det blev vist i TV *lol*
Svar
#4
Der må også findes nogle i Sverige, skiltene i vores jagtområde ser nemlig sådan her ud

[Image: PICT2876.jpg?t=1165252680]
[:p][:p][:p]

MVH
Mugge
[Image: tsx-combo.jpg]
MVH
Mugge

Svar
#5
[Image: 557594_166873346784021_1971056371_n.jpg]
[^][Big Grin]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#6
Yup, boede 22 dage i South Carolina.... "out in the boonies"... de var dog ikke HELT så "redneck'ede", men de havde dog to ret voldsomme hjemmebyggede gocarts som ville lade enhver fabriksbygget ATV i støvet bag sig.

Primitive løsninger VIRKER.!

Jeg vil endda gå så langt og sige..... "Them's arrr' my kind of peopl' "

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#7
ATF skulle heller ikke være et føderalt bureau til at regulere Alchohol, Tobacco og Firearms....

Det skulle være en butik.!!!

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#8
En skam 50GIJESS ikke er med mere!
H
Hogmeister
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

En skam 50GIJESS ikke er med mere!
H



Hvad mener du med det ? Som tolerant (højreorienteret) har jeg brug for hjælp til forståelse.

Uvenner med Photobucket - men medlem af Asgaard.
http://www.riffeljagt.com/forum/code/top...C_ID=25600
mvh
Svar
#10
skal til North Carolina om lidt igen på job...
DET er Rednecks. Pistolen må de ikke have med ind på Fabrikken hvor vi kommer.
En af gutterne jeg kom til at snakke med derovre fortalte så at han havde sin liggende ude i bilen. [:I]

Straks spurgte han om jeg ville se. [:p][Big Grin] NATURLIGVIS!!!

regnede med at han skulle finde den i handskerummet eller måske under sædet..
Næ nej.. Den lå da lige midt i forruden. [^] Dog lå den i sit Fast pull hylster som han normalt gik med. [:I]

Men den var jo ikke farlig var hans kommentar. Der var jo ikke magasin i... [Wink]
Det lå så ca 30 cm under pistolen foran gearstangen.. Det skulle jo være nemt og komme til HVIS nu det blev nødvendigt og bruge det... [}Smile]

Da vi var færdige kunne han godt se at jeg var lettere chokeret.. Så åbnede han da lige bagagerummet og tog sin Ruger Ranch Rifle frem. Der havde han dog pakket magasinet ind i en sok og lagt det under føresædet... "Den var jo go og skyde dåser og græskar med sammen med sønikke...

En rigtig lås er en mauser.
[Image: Mauserls.jpg]
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#11
@ TSX
Jeg mener blot det ville være en traad Jess kunne have bibragt materiale til.
H
Hogmeister
Svar
#12
Du har humor H.

Nå men min oplevelse med rednecks går blot på at en amerikansk ven som bor lidt uden for Chicago, der hvor man bliver arresteret for at krydse gaden uden for fodgængerfeltet, hvis man ikke er bosiddende i byen. Trafikken består af 4 biler i timen på hverdage. Dem der har været i USA ved hvad jeg taler op. Nå men min ven blev chokeret efter et besøg i Texas. Noget familie var død og de deltog i begravelsen. Enken på 88år sad i kørestol og hun gav en rundvisning i hjemmet. Der var monteret revolverhylster og revolver på hendes kørestol, under håndvasken på toilettet, under vasken i køkken, på hendes spiseplads under bordpladen som i gangsterfilm. På verandaen var der geværstativ til en haglbøsse som blev taget med ud når hun sad på verandaen. I bilen var der fyldt op i handskerummet, i dørlommen.
Fandens til liv.
Svar
#13
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

@ TSX
Jeg mener blot det ville være en traad Jess kunne have bibragt materiale til.
H



Sådan noget som det her, blot for endnu engang at understrege at USA er verdens førende nation.....

US, lead on!

[Image: bueskytte.png]
Svar
#14
[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#15
@ID

Jeg tror squ at hende der med dyreskiltene er blondine......![Big Grin]

Den er bare for sjov....

Hilsen, Per

[Image: DRALF-logoRYDSTRM4x4.jpg]
Svar
#16
Citat:quote:

Originally posted by rydstrøm

@ID

Jeg tror squ at hende der med dyreskiltene er blondine......![Big Grin]



det gælder hvis begge etager.[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

[Image: asgaard.gif]
Svar
#17
Hun er vel Ikke så meget redneck som bypige i stil med vores Amalie-vil-gerne-være-kendt

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#18
Ja. Ligesom Gustav.....[:0] (Smiley'en med åben mund er absolut IKKE tilfældig![xx(])

[Image: DRALF-logoRYDSTRM4x4.jpg]
Svar
#19
Sidder ligenu i Tampa FL, og har i eftermiddags været omkring et par gunstores!! De er ret glade for deres våben, og de er ret kede af Obama! Eller sagt med andre ord jeg tror man blev sparket ud af butikken hvis man støttede Obama :-)
På mange måder virkede de meget civiliserede og på andre lidt mere rednexede
Jesper Hansen
Jesper Hansen
Svar
#20
OK da et allersidste ord.....
Ogsa saledes jeg kan blive komplet banlyst og smidt ud af denne selvfede hjemmeside een gang for alt !

Jeg har levet det liv som mange inderst inde kun kan dromme om. Ved godt mange ikke kan satte sig ud over sig selv her, og egoet samt bedrevidenheden kommer i vejen for jeres rigtige "jeg".

Alle ved jo godt at USA er jordens bedste land at bo i sidste ende, og man far det ud af det som man vil. Her fungerer vartshus piveriet ikke som i dammen, men til gengald er mulighederne abne for dem der vil.

Alle elsker at hade USA, selvom dem der gor det, ofte ville onske de havde de samme muligheder som her. Uanset, sa drejer 80% af alle trade om dansk uretfardighed. Her og pa NVF om latterlige regler vedr. vabenloven og ma man dit og dat.

Modsat jer, havde jeg faktisk nosser til at bekampe disse uretfardigheder. Jeg kampede jeres sag, i min naive tro pa at det kunne betale sig. Moder i JM, retsager mod politiet osv. Medstarter af DSF, forsogte at forene jagtforbundene.

I kender jo bedst af alle dansk kultur, og man blev blot gjort til en pause klovn i sidste ende. Udover dette, var jeg danmarks bedste skytte pa flere discipliner, samt rejste som een af de forste danskere, overalt i verden for at finde storre udfordringer...sa simpelt er dette bare.

Lang historie kort, sa blev jeg til sidst nedbrudt over forholdende, og begyndte at drikke og blot vare ligeglad med alt. Dette pga. den danske holdning og uvindelige nidkarhed og jantelov. Blev herhefter kriminel, og sked fuldstandigt pa den fantastiske praventive danske vabenlov.

Nu levede jeg det amerikanske liv i Danmark som alle drommer om. Kobte alt hvad hjertet begarede. Havde en komplet nazi samling og alle de ovrige vaben som i ikke ma have.

Mit job som oversergent i sovarnets Militarpoliti gav selvfolgelig bekymring, men i sidste ende, folte jeg mig ikke skyldig over en skid. Mente blot jeg gjorde, hvad enhver ustaffet og ansvarlig person, burde have en medfodt rettighed til i forste omgang,

Alle ved jo godt, at den danske vabenlov er uretfardig, samt straffer mest dem, den ikke er myntet pa i forste omgang. Den praventive vardi virker bare ikke som tilsigtet, men den giver den uvidende befolkning, en falsk indre folelse af sikkerhed. "se" vi gor noget, for at samfundet skal blive mere sikkert....Sikkert my ass.

Nu bor jeg saledes i USA. Et beskidt ord her, hvor alle kun har evnen til at se USA's kedelige side. Jeg kan dog fortalle, at jeg bor et sted hvor tiden star stille, og der ingen kriminalitet er. Kun lidt druk pis og det typiske hash og sex misbrug.

Tankt over det ! Som tidligere dansk mester i overtradelser af vabenloven, hvor systemet forsogte at straffe mig, men jeg brugte systemet mod sig selv, og kom ud af det clean, er jeg dybt taknemmelig over det handte den dag i dag.

Som en person der ved alt om vabenlovgivningen og yderst intelligent, brugte jeg systemet mod sig selv og vandt. Ud af 96 anklager som kunne have givet flere ars fangsel, blev det hele kogt ned til en uge i abent fangsel.

Ja det skete selvfolgelig aldrig. I dag er jeg fuldstandtigt ustraffet ifolge min straffe attest, og hvis ikke min alder kom ivejen, kunne jeg soge ind til politiet og fa vabentilladelser osv.

Venner/fjender, hvad jeg siger her, er at i er jeres egen storste fjende. I er ligeglade med ansvar og frihed. I er blvet til luddere af jer selv. I mistet troen pa rigtigt og forkert. Pracist som jeg levede under dengang. Uanset, i hytter alle jeres eget skind, og vil aldrig nogensinde blive starke sammen.

Faktisk er i sa goddumme, at hvis myndighederne fortalte i skulle opgive jeres vaben samt jagttegn, ville i blot klappe halene sammen og gore som befalet. Og det varste er, at mange ville tro det var det bedste for alle, samt ville samarbejde med myndighederne, og indberette jeres gamle venner. Dette fordi at den altvidende myndighed vil det bedste for alle ikke.

Jeg har set frihed ! Jeg har set ansvar ! Og jeg kender til rigtige konsekvenser, hvis de ikke efterleves. Noget som i ikke kan fattte i forste ende, men kun har hort om. Desvarre ved den naste generation i DK, overhovedet ikke hvad vi snakker om.
De er jo opvokset i "sikkerheds zoner" og perker problemer som gik som forventet, hvis man bare har for 1 kr. hjerne....men nej, det ma man jo heller ikke omtale.

Kunne blive ved, men vil forskane jeres selvfedhed og altid rigtige mening, om alt det, i faktisk ikke ved en skid om. eller fortjener at vide.............skam jer

Ja og smid mig sa ud af dette forum.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)