Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
halvauto
#1
halløj
er der nogen der ved om bundstykket på Brownings longtrack låser i piben eller låsestolen ?
jeg er blevet lidt pjattet med den i links og havde også bestilt den til årets drivjagt men N&K kunne ikke skaffe den til tiden.

desværre skulle den kun kunne leveres i 51 cm pibe hvis den skulle være med syntetskæfte[V].
jeg kan måske leve med den lavere udgangshastid selv om det er synd for en .300 win men der må komme en hel del ild og larm fra den korte pibe. Så det var rart at kunne skifte pibe hvis jeg ikke kan leve med de 51 cm.
meninger? fakta?
mvh

Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#2
Den låser i piben med 7 låseknaster.
Leif R.

søg på Browning og det skal findes.

The Shootist
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#3
mange tak Leif
dvs at det ikke er nogen nem sag at skifte pibe: træls
mvh

Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#4
En 300 win i 51 cm pibe er VANVID. Du opnår kun knald og flamme. Er du nede i så kort pibe får du stort set det samme ud af en .308'er. Med 56 cm er .30-06 ideel - du skal helt op på 60-65 cm for at udnytte krudtet i en .300 Win MAg.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#5
halløj Høgh

En 300 win i 51 cm pibe er VANVID. Du opnår kun knald og flamme. Er du nede i så kort pibe får du stort set det samme ud af en .308'er. Med 56 cm er .30-06 ideel - du skal helt op på 60-65 cm for at udnytte krudtet i en .300 Win MAg.

Det er lige der mit problem ligger: jeg vil gerne have bøssen nu den er kommet i links men ikke med den korte pibe. (hvad hulen tænker Browning på når den kun fås i 51 cm)

overvejede 9,3 istedet for da længden vel ikke betyder så meget her (jeg har begge cal i forvejen), men synes der er mere knald og fald på drivjagt med .300`en
mvh den tænksomme

Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)