Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Titan rifler
#1
Er der nogen der kender til de Titan rifler, som sælges hos Sport'n i Horsens? Det skulle vist være en Østrigsk riffel.
mvh. Johannes
Svar
#2
hvis du har været i forretningen kan du beskrive riflen...samt pris?

men Voer har lavet en model der hed Titan...
ganske god riffel...

du kan jo lægge et billede på, så er vi sparet for turen til horsens....[Big Grin]

Reloaders have more fun...

Et æble om dagen holder Doktoren væk...
hvis du kan ramme mig!

Dr. strangelove


Wildcatters does have more fun...

Dr. Strangelove
Svar
#3
Jeg har ikke selv set riflen, så det er derfor jeg spørger. Jeg har kun set annoncer uden billeder og omtale. Det skulle være en riffel der har vekselpibe-system.

Jeg sygte også under google. Her fandt jeg Voere Titan. Jeg ved ikke om det er den riffel. Den er jo også fra Østrig.

mvh. Johannes
Svar
#4
Det er en prisbillig og billig riffel der er blevet solgt som kampagne i hele Danmark med 2 piber. Jeg husker ikke prisen, men billig var den. Lidt grov bearbejdet var den jeg har haft i hænderne.[Sad] Jeg har haft en artikel om den i et jagtblad, men jeg kan ikke huske hvilket.
Hvis du ønsker en riffel med vekselpibe, så vend blikket mod Danmark istedet.[Smile]

--
mvh M@X

Think ahe
ad!!!!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#5
Der er IKKE tale om en Voere selv om også den nye "TITAN" bliver fremstillet i Kufstein. Har haft en i hånden og må tilslutte mig M@x - den er billig på alle måder (men skyder sikkert udmærket...)

Assumption is the mother of all ****ups...


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#6
Så må den vist sejle sin egen sø. Tak for hjælpen.

mvh. Johannes
Svar
#7
Lidt fakta
Titan 6 er fremstiller af den tidligere ejer af det vesttyske Voere gennem firmaet Irm Hermann AG. Låsestolen er af aluminium, piberne er et restlager fra konkursen efter Mauser, forsynet med en påloddet adapter for at få låsning i piben. En del detaljeløsninger er ellers med et vist inspiration fra Hermanns besøg hos en dansk kolega.
Voere titan I og Titan II blev fremstillet af det Vesttyske Voere,I samme familie findes også mauser m94, fremstillet efter at mauser overtog det vesttyske Voere, og ansatte Hermann, den tidligere Voere ejer som direktør. Hermann er er svoger til ejerne af det Østrigske Voere Kufstein, som tidligere mest var kendt for sine ellers udemærkede mauserrenoveringer

jbn
Svar
#8
Aluminium er vist ikke min stil. Forhandleren, har vist givet en meget vildledende og optimistisk salgstale.

Max: Skyder du med S&L?

mvh. Johannes
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by JTK

Max: Skyder du med S&L?
mvh. Johannes


Ja jeg kom til at bestille en ved en fejl. Jeg sagde til min våbenpusher at jeg skulle have en B&L ( Bausch & Lomb ) fra 97, men istedet fik jeg en S&L model 97.[Big Grin]
Jeg har ikke skudt med den endnu så jeg ved ikke om den kan ramme en dør.[Big Grin]
Egentlig havde jeg en eller anden syg tanke om at frelse arbejdpladser i Danmark istedet for at støtte importen, men jeg tror Jørgen har lavet det hele selv.[:I]

--
mvh M@X
When guns are outlawed,
only outlaws will have guns!!!!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#10
Hej M@x
Nu må du stoppe med at sætte den slags ondsindede rygter i gang, der findes mig bekendt endnu ingen der nogensinde har set ham lave noget somhelst, og hvis det ved et uheld skulle ske, at han blev afsløret i den form for undergravende virksomhed, har samtlige medarbejdere truet med en kollektiv sygemelding.[}Smile]
Hans leveregel er: Gør ikke i dag hvad du kan få andre til at gøre i overmorgen

jbn
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by Nitro Express

Citat:quote:

Originally posted by ignorant

Hans leveregel er: Gør ikke i dag hvad du kan få andre til at gøre i overmorgen
jbn



[Big Grin] [Big Grin] [Big Grin]

mvh
Henrik

"Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd - OTTO VON BISMARCK"



uha...
jeg kunne forstå hvis leveregelen kom fra Rask mølle indercity...

så kunne jeg bedre forstå hvorfor m56A låsestolen ikke dukkede op...[Big Grin]

Wildcatters have more fun...

Et æble om dagen holder Doktoren væk...
hvis du kan ramme mig!

Dr. strangelove


Wildcatters does have more fun...

Dr. Strangelove
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)