Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Slut...!
#1
Nu skal det være slut med at smide de forb...... sideduer!!
Nu bliver min gamle 1100 modificeret "en lille smule" og så skal de sg. hentes...! [Big Grin][Big Grin]
[Image: HPIM4327.jpg]
/Søren
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by Sandersen

Nu skal det være slut med at smide de forb...... sideduer!!
Nu bliver min gamle 1100 modificeret "en lille smule" og så skal de sg. hentes...! [Big Grin][Big Grin]
[Image: HPIM4327.jpg]
/Søren



Det kræver nok nærmere forklaring for folk som mig der ikke aner hvad billedet viser[Wink]
Men det ser spændende ud

Ingen sejrherre tror på tilfældigheder
Freidrich Nietzsche

Mvh Lars Nielsen
Mvh
Sneppen
Svar
#3
Er det ikke magasinet.......[?]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#4
mig heller ikke forstå
mvh

Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#5
Tjah, jeg vil påstå, at hvis det er choken, så er den sg'* da længere end normalt [Wink]

Jeg mener det ligner et magasinforlængerrør, hvor afstandsklemmen er drejet nedad, Right [?]

K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an3.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est [Image: 0d035906.jpg]
K&B Claxel Wink




Svar
#6
Claxel, du har fuldstændigt ret..!![Smile]

Røret (magasinforlægeren) skal bruges til lidt "privat"
lerdueskydning.
Kapaciteten er 10 stk. 12/70, men det skal siges, at jeg ikke
har fået afprøvet det endnu.
Nærmere info følger efter test.[Big Grin]

/Søren
Svar
#7
Sikke et langt magasin til een patron[Smile]
Svar
#8
Der skal da være plads til 12 hvis du er ude på at sætte ny rekord i selvopkastet lerdueskydning [8D]

Vi har set den før; men alligevel:

http://www.patrickflanigan.com/videos/patrick11.wmv

God forøjelse, Sandersen[:p]

PS. Har du problemer med sideduer, og det ikke kun er for at lave en masse larm og "koks i luften", så er der en nemmere og billigere måde:

Hvis jeg må komme med et godt råd, som jeg fik af min instruktør, for snart menge år siden, såååe ...

Lad kun med én patron og skyd koncentreret på de sideduer der volder problemer.

Start tæt på og gå langsomt bagud. Skyder du forbi et par gange i træk, så gå lidt fremad igen og få selvtillid.

Tænk på bøssen som et sommerfuglenet, med lang pose. stik posen ind bag duen, så der er plads til at rette posen ud. Træk igennem til lerduen er i bunden af posen og tryk af. Holder du trækket, så posen ikke bliver slap, så har du en møgsky hver gang[Wink]

Kedeligt, måske, med det virker[Wink]

Så kan man bagefter give den gas [Big Grin][Big Grin][Big Grin]



K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an3.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est [Image: 0d035906.jpg]
K&B Claxel Wink




Svar
#9
Citat:quote:

Der skal da være plads til 12 hvis du er ude på at sætte ny rekord i selvopkastet lerdueskydning


Det er nok med plads til 11 i magasinet og en i kammeret. Prøv med 65 mm. patroner, så kan det være det går. Så mangler du bare noget øvelse[Big Grin]

...og det der med at lade med kun en patron er jo helt absurd, det handler da om at gå til yderligheder her.

Venlig hilsen Lasse
...komfort kan ikke overdrives.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#10
Og hvis du kan skaffe 2 inch patroner kan der være flere endnu....[8D] Men om bøssen kan genlade med de lette patroner ved jeg ikke.
Iøvrigt,hvis det gælder om at lære at ramme de s..... sideduer,er Claxels fremgangsmåde nok bedre end det lange magasin.Men hvis det drejer sig om skæg og ballade er magasinet nok ikke af vejen....[Big Grin][Big Grin]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)