Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lorteunger
#1
LORTEUNGER

[Image: UH04.jpg]


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
#2
Hvorfor vil du skyde på dem? Er du så bedre selv? Jeg kan ikke lide dit trådkors mod vinduet.
Svar
#3
[V][V][V][V][V][V]

Det der er ikke i orden!!!!
Svar
#4
Hvad er trofæafgiften? Er det efter prisliste? Kunne godt tænke mig en fuldmonteret autonom med stor hanekam[Big Grin]
Svar
#5
Det er sku da den for vildt syge humor.....
[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Thumbs up!

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by Gammeltoft

Det er sku da den for vildt syge humor.....
[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Thumbs up!



Ja, men det går åbenbart hen over hovedet på nogen [Wink]

Citat:quote:

Originally posted by dansken

.......Er du så bedre selv?.........



Jeps!


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
#7
Helt ærligt,ID-jeg troede da at du var meget opmærksom canting af din kikkert-nu sidder den jo skævt igen.....[Big Grin][Big Grin][Big Grin] (eller også er huset ude af vater)

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#8
Nu har jeg dog ingen MillDot-kikkert

Men vil en Anshütz salonriffel med Schmidt&Bender og hjemmelavet lyddæmper monstro kunne godkendes af dig ??!!??

[Image: Polarbear.gif]
Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#9
Klik på "Lorteunger" , se videoen og se så på billedet - så forstår man bedre budskabet

@ID
Dit første skud var en forbier - det er noget venstreorienteret - du skal korrigere for sidevind [Wink]

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Member of TITANIC swim team 1912
[Image: IMG_0425.jpg?t=1164731341]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#10
Ja hva' fa... bilder sådanne nogen snotvalpe (Lorteunger) sig ind.

Man overvejer at evakuere børnehaven nær ungdomshuset når "krigen" starter.

Tror man pludselig man har ejendomsretten over et hus, man i sin tid har fået lov til at bruge i en periode (for de var vel ikke så blåøjede at de troede det var for altid).

Gad vide hvor mange af dem der opholder sig i Ungdomshuset, der har et reelt arbejde.

Eller det forventer de vel også at vi andre skal betale for dem for altid.[Sad!]
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#11
Hvis de ikke respekterer andres ejendomsret, hvorfor skal jeg så respekterer dem ?

Det er en flok forkælede unger, der aldrig har gjort noget fornuftigt til gavn for det samfund, der i grænseløs naivitet bliver ved med at
forsørge dem.

Der hersker nok heller ikke meget tvivl om, at ejerne af ejendommen har en skjult dagsorden. De ønsker helt klart en konfrontation med
de nuværende brugeres værdibegreber. Men det rokker ikke ved ejendomsretten.

Så ender det nok med at Kim Larsen og de øvrige halvautonome i Cafe Himmelblå fonden bliver nogle rigtigt helte ved at overtage ejendommen og forære den til de unge. Men det er noget sludder for pengene i Himmelblå fonden kommer fra, ja en fond, så når de bliver delt ud er det ikke beskattede penge, men 2/3 skatteyder betalt af jer og mig.

Så ID jeg støtter helt klart trådkorsets placering, selvom åbne sigtemidler og en forberedt skydning fra en lmg affutage sikkert havde en bedre og mere langsigtet virkning på de offentlige budgetter.

Jeg går normalt ikke ind for voldelige metoder overfor politiske modstandere, da de også har ret til at have en mening. Men de skal sgu også respektere de regler som demokratiet har vedtaget, ligesom jeg skal acceptere skattelovgivningen.

VH Søren

PS Kan nogen forklarer hvorfor de udeoms parlamentariske indslag altid kommer fra den samme kant ?

Nu snart med 260 REM tilladelse er kommet venter på at jeg selv få ladet noget til den.
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#12
Jeg kan også kun slutte mig til 308 komp m.fl.

Jeg fatter ikke hvorfor de ikke bare accepterer, at det ikke er deres hus, de kunne sikkert nemt finde et andet hus, så ville der iøvrigt være plads til mere af deres ufattelig skønne grafiti[xx(]

Hvis fonden har 10 millioner kunne man faktisk finde et rimeligt lækkert hus et andet sted.

Jeg er godt nok ikke intereseret i et trofæ da jeg ikke tror det ville pynte hjemme hos mig[}Smile]

Så lad bare strisserne få en hård arbejdsdag, og så få tømt det hus en gang for alle.

Ingen sejrherre tror på tilfældigheder
Freidrich Nietzsche

Mvh Lars Nielsen
Mvh
Sneppen
Svar
#13
Der ligger jo en lang række traditioner forbundet til det hus. Så som sådan kan jeg godt forstå man gerne vil beholde det. Set i lyset af at det hus jo i sin tid var arbejdernes hus og senere blev foræret til de unge og dannede ramme omkring mange talenter inden for den musiske og kunstneriske miljø og forstrede mange af nutidens kendte kunstnere og musikere, så er det ikke bare et hus men en instition for det kulturelle. Og det er vel at mærke nogen som i garanteret har på væggen eller hører i radioen med største fornøjelse.
Nu har jeg været derinde og det er altså et hus som summer af liv. Ikke kun kriminelle utilpasse unge men også ganske fornuftige studerende og arbejdende unge og voksne som ser kultur som deres hobby. Det er et samlested for byens mangfoldighed.
Jeg vil på ingen måde forsvare de unges antidemokratiske og kriminelle holdninger og gøremål. Det i sig selv er helt uacceptabelt i samfundet, men jeg synes da at Københavns kommune har fejlet helt grotesk i denne situation. Det hus burde aldrig have været solgt og det er kommunen man burde skælde ud i stedet for faderhuset uanset om de har skjult dagorden eller ej. Faderhuset har jo trods alt købt det i god tro og på legal vis som retten også har slået fast.
Kommunen har set mulighed for profit i stedet for menneskelighed og det er i mine øjne uacceptabelt. Accepterer i hvis i bliver sat på gaden uden at blive genhuset og økonomisk kompenseret? Jeg ville ikke.
Noget andet er så at jeg ikke forstår faderhuset. Huset, beliggenheden, infrastrukturen osv. lever jo slet ikke op til de krav som de har stillet. Det har de selv udtalt. Hvorfor har de så ikke købt noget andet? Man kan kun undres.
Noget helt andet er så ID. At lave et billede på den måde som ID har gjort er mindst lige så antidemokratisk. Jeg ser på ingen måde det morsomme i det. Det er plat, antidemoktatisk, menneskenedtrykkende og helt igennem barnligt og plat.
Det værste er næsten at andre synes det er sjov. Èn kegle som fatter hat er én ting men flere det er en skadelig epedimi. Men det har jo vist sig før herinde at man ikke anerkender andres kultur. Jvf. indlæg om muhammedkrisen. Gys hvor jeg væmmes.

Be cool... Or put on some more clothes...
Jagt på vandet er livet.
Be cool... Or put on some more clothes...
Jagt på vandet er livet.
Svar
#14
Citat:quote:

Accepterer i hvis i bliver sat på gaden uden at blive genhuset og økonomisk kompenseret? Jeg ville ikke.


Det vil jeg heller ikke, men nu ejer jeg så osse mit hus[Wink]
Jeg har ikke fulgt med i sagen og aner derfor ikke om de unge mennesker betaler husleje, gør de det har de vist krav på et års opsigelse og så er det ud.

Citat:quote:

At lave et billede på den måde som ID har gjort er mindst lige så antidemokratisk

Næ, det er vel netop demokrati at måtte vise sin holdning[Wink]

Citat:quote:

Det er plat, antidemoktatisk, menneskenedtrykkende og helt igennem barnligt og plat


Lige som jeg kan lide det[^], sort og kontant[Wink]

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#15
Tak Ulske. Det skrev du pänt. Siden hedder "riffeljagt". Vi kan da for fanden ikke vise på en side som er offentlig tilgängelig at vi- som samfundet har fundet värdige at eje skydevåben fordi vi forhåbentlig er mentalt stabile ikke vil skyde på vore landsmänd/ kvinder. Lad politiet passe sit arbejde og start ikke noget "HIPO" korps her på forumet. Det er ikke en gang sjovt.
At man så ikke synes som dem er en anden sag- men jeg tror det kunne väre löst smidigere hvis man havde tilbudt noget andet i stedet.
Svar
#16
Citat:quote:

Det værste er næsten at andre synes det er sjov


Come on, det er sku da for sjovt.....[Big Grin]

Mindst lige så sjovt som de der uskyldigt tegninger i jyllandsposten[Wink]

Hvad er det her snart ved at udvikle sig til?
En flok unger opdraget af "kællinger" og uddannet af venstreorienterede pædagoger??

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#17
Citat:quote:

Jeg vil på ingen måde forsvare de unges antidemokratiske og kriminelle holdninger og gøremål. Det i sig selv er helt uacceptabelt i samfundet, men jeg synes da at Københavns kommune har fejlet helt grotesk i denne situation. Det hus burde aldrig have været solgt og det er kommunen man burde skælde ud i stedet for faderhuset uanset om de har skjult dagorden eller ej. Faderhuset har jo trods alt købt det i god tro og på legal vis som retten også har slået fast.
Kommunen har set mulighed for profit i stedet for menneskelighed og det er i mine øjne uacceptabelt. Accepterer i hvis i bliver sat på gaden uden at blive genhuset og økonomisk kompenseret? Jeg ville ikke.



Jeg kan godt se det er kommunen der har fejlet, men jeg fatter ikke hvorfor man skal demonstrere så kraftigt som de gør, kæmber mod politiet, og råber skælsord efterdem. Det fremmer ikke ligefrem deres sag, for så tænker jeg bare at det er nogle forkælede unger som der er andre der har sagt.

Jeg kan også godt forstå at det kan virke plat at ligge et billede ind som ID har gjort. Men et eller andet sted er situationen for latterlig, og så for man lyst til lidt sjov.

Ingen sejrherre tror på tilfældigheder
Freidrich Nietzsche

Mvh Lars Nielsen
Mvh
Sneppen
Svar
#18
Citat:quote:

Originally posted by ID

Citat:quote:

Originally posted by Gammeltoft

Det er sku da den for vildt syge humor.....
[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Thumbs up!



Ja, men det går åbenbart hen over hovedet på nogen [Wink]

Citat:quote:

Originally posted by dansken

.......Er du så bedre selv?.........



Jeps!


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]



Øje for øje, tand for tand, men mig bekendt har de unge ikke dræbt nogen.

Jeg billiger ikke at man vil skyde andre mennesker, blot fordi de har en anden mening ...

Der er nogle mennesker der har brug for et tilholdssted. Bare se på Jer selv. Denne side er for folk med en hobby eller lidenskab alt efter hvor stor graden af interesse er.

Jeg har da ikke lyst til at blive aflivet, blot fordi jeg chatter her på sitet!

Det er det samme med christianitterne, mange af dem passer bare ikke ind i samfundets normer.

Respekter dog at der er nogle der er anderledes, et eller andet sted skal de unge jo være.

I vores nabokommune kæmper mange, især de unge, for at få et ungdomhus hvor de nemmere kan komme til at snakke med socialrådgivere, SSP'ere eller måske blot mødes for at lave lektier.

Her kan de med problemer så mødes og snakke med de proffessionelle mennesker der kan hjælpe dem, uden at de skal op på en socialforvaltning, hvor de er på udebane.

De har måske været ude for noget grim i livet, skilsmisse børn, narkotika, incest eller hvad ved jeg.

Sådan et ungdomshus kan være medvirkende til at de unge der er kommet på sidelinien med systemet, har en mulighed for at blive geleitet tilbage igen. Til en plads der passer den enkelte.

Analyser viser, at op mod 25% af en ungdomsårgang aldrig får en kompetencegivende uddannelse – og at tallet er stigende ...

Er det dem der skal skydes?

Jeg mener også at der er sket en ejendomshandel, som ikke burde være sket.

Men at de unge mennesker overreagerer, og tager på togt til Faderhusets anden ejendom, kan jeg heller ikke acceptere.

Nu vil de unge kæmpe en kamp, skriver de, men er den ikke tabt på forhånd ...

Er dette ikke en kamp uden vindere [?][?][?]

K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an3.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est [Image: 0d035906.jpg]
K&B Claxel Wink




Svar
#19
Opfattelse af humor er meget forskellig.
Min grænse?? Hvis nogen mister livet, mener jeg, at man er gået for vidt[Big Grin]

(Såvidt jeg er orienteret, har ID ikke skudt nogen)?[8D]
Mvh

knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
Svar
#20
Jamen jer ER plat, sådan er det jo - vi har alle vore kors at bære på......nogen har ingen humor, andre er svenskere (og pynter sig med lånte fjer) - det er demokratiets mangfoldighed!

At nogen har en, efter min mening, naiv forståelse, for de autonome, må jeg jo leve med.
Da der var optøjer i Ryesgade, var vi igang med at renovere nogle ejendomme derinde; da der begyndte at komme flyvende rundsavsklinger igennem luften, begyndte min forståelse for disse personager at vakle en smule. Da en motorcykelbetjent som skulle bane vejen for en ambulance med en hjertepatient, blev bombarderet med brosten så han væltede, forsvandt min sidste forståelse.
Og den stakkels 15 årige pige, der ifølge Ekstra Bladet, helt uforvarende var havnet i al tumulten og blev slået bevidstløs af politiet.........tjaaa, derfra hvor jeg kiggede, så det ud som om, at hun var henne ved politiet og aflevere en brosten, som ramte en btjent på skinnebenet så det brækkede og efterfølgende i sin iver for at komme hurtigt væk, vendte sig om og løb ind i et vejskilt og faldt bevidstløs om på gaden............den eneste fysiske kontakt hun havde med politiet var da de venlige betjente lagde hende i sideleje indtil den ambulance de venlige betjente så venligt havde tilkaldt kom og hentede hende (før betjenten med det brækkede skinneben blev hentet).


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)