Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
rygter vedr drivjagt
#1
Halløj
I Østjylland går der en hel del rygter om en driver (død)skudt af en dansker.
Enten Polen eller Kroatien.
Er der nogen her der ved mere derom???
mvh

Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#2
Er du stiv ? Eller er det mig der ikke forstår dit spørgsmål ?
Svar
#3
Hmm, jeg tror jeg forstår det, men er ikke stiv [:I]
K&B Claxel Wink




Svar
#4
ikke stiv: men vil gerne vide hvad der sker
(ps. er aldrig så påvirket at jeg ikke er klar over hvad jeg laver)

Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#5
Det lyder da ikke så godt. Har intet hørt om det. Håber selvfølgelig, at det ikke passer.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#6
Det skal efter pålidelig kilde være rigtigt´.vedkommende har sammen med 9 andre bestilt en drivjagt i Kroatien. De blev ringet op af jagt rejse bureauet og fik at vide at deres tur var aflyst pga. oven for nævnte. Jeg snakkedede med vedkommende som fortalte at det foregående hold jæger skulle dække en eller anden form for remise af hvor der skulle være mange svin i ,det var der også og de kom ud som perler på en snor ,men desværre var der åbenbart en som ikke helt kúnne vente til de var helt fri af remisen .Det var først til middag at det gik op for dem at der manglede en driver .
da det bliver opdaget spoles formiddagens jagt tilbage og de finder manden ramt klokke rent i hjertet.
Efter hans oplysninger skule en af jægerne stadigvæk være fængslet.

Hvorfor drive med stående hunde når det kan gøres med Spaniels.

Hilsen
Jan.
Nu med Ruhår
Nu også med 45/70.

Nu også med Bowtech Genaral 70#


Hilsen  Jan.
Svar
#7
[V]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#8
Nu må i fandme.....

I aner ikke hvad i snakker om!!!!! Rygter og antagelser[xx(]

Har I nogen førstehåndsmeldinger???
Har nogen af jer været med????

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#9
Den er god nok, en af mine kollegaer's bekendte er lige kommet hjem fra den tur, og der blev skudt og dræbt en driver, og de blev alle fængslet mens undersøgelserne stod på, og derpå løsladt.
Det er alt jeg har hørt indtil nu.

Carsten
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)