Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Blå Plastik kugler
#1
Da jeg i tidernes morgen var Soldat, havde vi nogle feldtskydninger på den lokale øvelsesplads, her skød vi med en amunition, med blå plastik kugler, de havde en forholdsvis kort sikkerheds afstand, og kunne derfor bruges betydeligt flere steder som en rigtig kugle.
Nu er det så at M@X omtaler andet steds i dette forum, at de holder Private Big Bore skydninger, og så tænkte jeg at det var betydeligt nemmere at arrangere en sådan skydning på et godt jagttæræn, hvis man anvendte sådanne plast kugler.
Hvad mener i andre Autister, kunne dette være en mulighed, eller er jeg for langt ude på Lars t........ mark.

Claus the Dane [Big Grin]

Rigtige Riffelautister har mindst en Non-Barbie.Med bælte.
Svar
#2
Fiks ide
Så kan man prøve sin 460wea med en rekyle som en kal 222[:I].
Jeg læste en artikkel i JP om en flok gale westernfreaks som anvendte kugler af kridt.

jbn
Svar
#3
Jeg har tidligere set indlæg her på forummet, hvor man anvendte aluminimums kugler i 45-70 (GD), var der noget i vejen for at lave kugler drejet ud i Nylon eller plast til formålet ?

Claus the Dane.

Rigtige Riffelautister har mindst en Non-Barbie.Med bælte.
Svar
#4
Jamen hele ideen med den skydning er jo at få hele spektret med, rekyle, brag osv. plastikkugler som jeg godt kan huske er der ikke nmeget ved, der er ikke den rigtige hardcore effekt over dem, jeg tror jeg har nævnt det før, men det er som at knalde konen med kondom på[xx(] og altså slet ikke noget for rigtige autister.

MVH
Mugge

Rigtige mænd er ikke til gummikugler[Wink]
MVH
Mugge

Svar
#5
Mugge...Jeg troede kun det var bøsser der knalder ??

[Big Grin]

Mvh.

Lars/Great Dane kalibermongolen
lars@reloadersnest.com
Great Dane

Svar
#6
Hej MUGGE
Du har så inderligt ret, men i vores søgen efter træningsmuligheder, åbner der sig nogle sikkerhedsmæssige aspekter i brugen af Plast og Alu.
Jeg ser frem til at få luftet 340`ern i en nærkamp med en Bjørn.

Claus the Dane

Rigtige Riffelautister har mindst en Non-Barbie.Med bælte.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)