Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
browning/winchester pump/riffel
#1
hej jeg over vejer at investere i noget legetøj til den kommende sæson,og jeg er blevet lun på to lidt amerikanere
en browning bps pumpgum,jeg har fra flere forhandlere fået at vide at browning ikke længere laver pumps,men de forhandler dem da i usa
og hvorfor kan en dansk winchester forhandler ikke skaffe en winchester 1885 high wall hunter
er det bare modvilje fra de forhandlere jeg har talt med, eller er det umuligt for dem at importere produkter fra det amerikanske marked,
er der nogle der kender en våbenforhandlere der evt kan skaffe ting og sager i amerika
håber på lidt svar på forhånd tak
mvh niels
Svar
#2
Det kan dem der vil, men om du bor i jylland så prøv dog østjysk i Hedensted

The Shootist
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#3
NP Nielsen har en i ordre til lev ca marts så han ved nok lidt mere
mvh

Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#4
Personligt har jeg tænkt meget over en Remington 760/7600 i 30-06.
http://www.remington.com/products/firear...l_7600.asp

I gamle dage kunne ligefrem fås i 35 Whelen, men de er sikkert meget sjældne.

Alternativet ville være en Dualis
http://www.browningint.com/intro.html.

Desværre er pibelængden, i mine øjne, for kort til magnumkalibre.
Svar
#5
Det er ikke umuligt at få fra det amerikanske marked - det er bare omstændigt og ikke mange gider rende igennem papirgangen for at få eksporttilladelse.

[Image: Polarbear.gif]
Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by Osterwald

Personligt har jeg tænkt meget over en Remington 760/7600 i 30-06.
http://www.remington.com/products/firear...l_7600.asp

I gamle dage kunne ligefrem fås i 35 Whelen, men de er sikkert meget sjældne.

Alternativet ville være en Dualis
http://www.browningint.com/intro.html.

Desværre er pibelængden, i mine øjne, for kort til magnumkalibre.



Tja den er vel ikke mere sjælden end at jeg lige har rendt ind i en 7600 med fiberskæfte hos Lyngs jagtvåben i Gilleleje, desværre for dig er den nu handlet af undertegnede [Wink] Der går rygter om at Arsenalet.com i nær fremtid sætter en på i kal 6,5x55. På hanebjerg er der et medlem der har den i 35 rullestol.

Den skyder glimrende, og man får straks følelsen af at det er en bundsolid skyder, og kan slet ikke sammenlignes med de raslebøsser vi kender fra haglvåbnene.

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead

Hvad Ignorant ikke læser på VTF - Kan han ikke få ondt i røven af [Smile]

Nu med Parker hale bil...[8D]
Great Dane

Svar
#7
hej og tak for svar.og til great dane vil jeg lige sige at jeg tror nok browning pumpguns er sjældne jeg har her i dk kun set en gammel udslidt,og en winchester 1885 high wall hunter har jeg aldrig set i dk
jeg har i dag talt med yderligere et par forhandlere og det var ikke noget de kunne skaffe,surt nok for det er virkelig et par våben jeg er lun på og jeg har pengene til dem her i foråret
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane
Tja den er vel ikke mere sjælden end at jeg lige har rendt ind i en 7600 med fiberskæfte hos Lyngs jagtvåben i Gilleleje, desværre for dig er den nu handlet af undertegnede [Wink]



Ak og ve! Jeg har været der to gange de sidste tre uger, men har kun haft øje for noget varmt til futterne (i næste uge skal jeg til Finland efter Whitetail)

Nå, men jeg vil nu glæde mig på dine vegne over den nye riffel. Jeg har iøvrigt på fornemmelsen at vi kan blive enige om mangt og meget.

osterwald
Svar
#9
Behøver jeg at nævne at den var stort set ubrugt, og i 99,8 % originalstand - Pris 4000 kr

Kaliberet er 3006 Sprg

Knæk og bræk i det finske, og husk billeder + udførlig beskrivelse

270...Giv mig et par dage, så får du besked om enkeltskyderwesternjernet - Hvilket kaliber???

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead

Hvad Ignorant ikke læser på VTF - Kan han ikke få ondt i røven af [Smile]

Nu med Parker hale bil...[8D]
Great Dane

Svar
#10
Normalt reklamere jeg ikke for een bestemt våben pusher, men denne her er til højre fod:
Mickael's Jagt i Svendborg:
REMINGTON 7600 CAL. 30-06 monteret m/ Aimpoint Comp C
Tilbudspris
Sætpris kr. 8.995,-
Beskrivelse
Utrolig velskydende og populær riffel til tryk/drivjagt, grundet den hurtige pump-repetering samt handy størrelse. Leveres med 4-skuds magasin. Et 10-skuds magasin kan leveres som ekstra tilbehør. Riflen er monteret med originalt Aimpoint, der sikrer det hurtigste skud specielt på løbende vildt. Sættet skal simpelthen prøves for helt at forstå genialiteten i konceptet!

Har haft øje på tilbudet længe!

Mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#11
hej great dane det lyder godt jeg vil meget gerne være ejer af 1885 high wall i kaliber 270WSM
mvh niels
Svar
#12
Tæt på umuligt...Markedet i EU er støvsuget for de fleste Winchester rifler, men om et par dage skulle alt gerne være gennemsøgt [8)] Men lidt har jeg da fået ud af det, jeg kom nemlig til at bestille en Aimpoint 9000 [:p]

Nå, hvem faen gider også eje en faldblok i 270 S&M ?

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead

Hvad Ignorant ikke læser på VTF - Kan han ikke få ondt i røven af [Smile]

Nu med Parker hale bil...[8D]
Great Dane

Svar
#13
jeg gør
Svar
#14
np nilsen har noget pump ling til salg i cal 3006....men hvorfor f...skal den koste 25000kr??? er der nogen der komme med en forklaring?
det linger jo noget til en tusse.
Svar
#15
@Holloway sommetider er det bedre ikke at åbne munden af hensyn til ikke at vise sin ignorance[}Smile][}Smile][}Smile] en tusse hvornår har du sidst fået noget for en tusse.[?][?][Smile]

The Shootist
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#16
prøv lige og se den...altså helt ærligt. kunne få en sl 97 med egeløv for det samme. jeg købte de en huqsvarna rifel 22 med 8 kantede løb for 500. og en anden 22 rifel i samme mærke for en tusse med kikket og det hele. så noget kan man da få. hehe.

nej det har intet med det at gøre. syntes måske bare prisen var lige heftig nok. men det må folk selv om.
sprugte jo osse bare hvorfor den skulle være så dyr.
God jul.
Svar
#17
Halløj Hollow
omtalte pumper har fået andet løb/cal, andet skæfte, poleret de ædlere dele og er ikke meget lig den org remington.
om den er pengene værd ved jeg ikke, men med arbejdslønnen i betragtning er den ret reel.
mvh

Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)