Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mulighed for Dralf-explorer 2010 eller 201?...
#1
Hej alle

Hvad med en langsigtet drøm/planlægning.

Det jeg kunne forestille mig var et oplæg om en tur til DRALF-nord, hvor man kunne udforske vores nordligste "brohoved" [Wink]

Var det ikke noget at tage til Grønland, for at jage rener, sæler og fylde lidt ekstra bly i undergrunden, deroppe ... [?][?]

Jeg skulle tro vi kunne få lidt lokalbistand til diverse projekter, måske, måske ikke ...

Men efter at have set hvordan et morgentræk på rener kan bære frugt, så kunne jeg godt drømme lidt om en tur derop.

hvad mener I andre ?

Er det helt hen i ødemarken ...

K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an3.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est [Image: 0d035906.jpg]
K&B Claxel Wink




Svar
#2
Hej Clax!

Jeg er på!

Jeg har en del erfaring i ture til de kolde områder i nord, så noget af logistikken kan jeg måske hjælpe med.

Hvis vi er henne i 2010, så skulle det nok også kunne lade sig gøre at få det ind i kalenderen[Big Grin]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!" Nu med .376Steyr
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#3
Jeg kunne også have interesse i arangementet .... helt sikkert.
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#4
Claxel,

det var dog et fremragende forslag - jeg er uforbeholdent med[Smile][Smile][Smile]

2010 er laaangt ude i fremtiden - 2008 synes jeg da ikke er en urealistisk målsætning!

Hvilken årstid skal vi afsted?
Skal vi selv arrangere det eller bruge et bureau?
Er der nogen der kan give et slag på tasken for hvad 14 dage vil koste? Basisudgifter, licenser, ekstras
Skal der være mulighed for at lillemor også kan komme med?

osterwald
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)