Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DLS forening opgiver
#1
http://www.netnatur.dk/DLS-forening.2085.0.html

Mvh Sneppen

Vi vil have [Image: images1_280406.jpg]
Mvh
Sneppen
Svar
#2
Dansk Land- og Strandjagt i dyb krise.

Mvh Sneppen

Vi vil have [Image: images1_280406.jpg]
Mvh
Sneppen
Svar
#3
Ja sådan er det! Jeg har selv i en kort periode i min pure ungdom været så naiv at tro, at man kunne skabe et bæredygtigt alternativ til DJ..... Jeg var i realiteten headhunted formand for DLS i et år [:I] IKKE noget jeg plejer at prale med. Jeg lærte, på den hårde måde, at man intet kan opnå med udgangspunkt i en protestbevægelse, dertil er folk, der i starten tiltrækkes af protesten for knubbede og det holder effektivt ethvert fornuftigt menneske på laaaaang afstand. Små foreninger må desuden til stadighed kæmpe med, at al indsats er frivillig, ingen har lyst til at tage det overordnede ansvar, men alle har en klar holdning til, at alle de andre er nogle idioter....

DLS havde utroligt mange fællestræk med det ligeledes hedengangne Fremskridtsparti.

[center][:o)][/center]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#4
Dansk Land- og Strandjagt er stærkere end nogen sinde

Mvh Sneppen

Vi vil have [Image: images1_280406.jpg]
Mvh
Sneppen
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

Jeg lærte, på den hårde måde, at man intet kan opnå med udgangspunkt i en protestbevægelse, dertil er folk, der i starten tiltrækkes af protesten for knubbede og det holder effektivt ethvert fornuftigt menneske på laaaaang afstand. Små foreninger må desuden til stadighed kæmpe med, at al indsats er frivillig, ingen har lyst til at tage det overordnede ansvar, men alle har en klar holdning til, at alle de andre er nogle idioter....

DLS havde utroligt mange fællestræk med det ligeledes hedengangne Fremskridtsparti.



Kunne man ikke også drage en sammenligning til ”Råvildtforeningen” [B)] [Big Grin]

Swift
Svar
#6
Absolut! Sandsynligheden for at den slags går er minimal.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#7
DLS lukker og slukker på sydsjælland

Mvh Sneppen

[:p] [Image: baikal_logo.jpg][:p]
Mvh
Sneppen
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)