Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Advarsel: SPAM på VTF
#1
Der er i dag opdaget et såkaldt Nigeria-brev i pm-systemet på VTF. Det er meget rørende men lad nu være med at hoppe på den slags!!!! Vi må nok desværre forvente, at det ikke er sidste gang det sker, eftersom den form for fusk bliver stadig bliver mere og mere ihærdig. Vi sletter alle profiler og indlæg af spam-karakter så snart vi opdager dem, så giv endelig lyd, hvis I ser noget!!!!

Uregelmæssigheder meldes i pm-form til enten moderator eller høgh. Tak.
Svar
#2
Vi er nu oppe på at slette tre-fire nye profiler om dagen. Fortrinsvis med russiske e-mail adresser - en gang imellem også en fra Elfenbenskysten. Russerne har hidtil været uskadelige - de andre slap afsted med et enkelt "Nigeria-brev" via pm-systemet.

[center][}Smile][/center]

Jeg ville næsten ønske, at russerne genoptog forsyningerne af AK-47 til hver eneste oprørsgruppe på Elfenbenskysten i et sådant omfang at oprørerne til sidst vendte deres vrede mod russerne..... i særdeleshed de små blege typer bag pc'ere, der er den direkte årsag til, at vi p.t. ekskluderer hver anden nye "bruger" her på forumet.

Og nu gik strømmen i Sydsverige....igen. Jeg vil vædde på at ansvaret ligger hos Putin (eller i en hytte bygget af afføring og tørre planterester et sted på Elfenbenkysten!)
Svar
#3
Vi har nu slettet mere end 130 nye "brugere" med russiske e-mails.

[center][xx(][/center]

Dette er årsagen til at medlemstallet svinger lidt og at "medlemmer" med fantasifulde navne som "shoppinggay" [xx(][xx(][xx(] af og til dukker op på listen....

Problemet i dette tilfælde er, at det er fysiske personer - ikke såkaldte robotter - der melder sig til, hvilket vi ikke kan forhindre. Til gengæld forsøger robotterne konstant at postere indlæg, hvilket systemet fortsat forhindrer. På en almindelig dag, er det ikke ualmindeligt, at robotter forsøger at postere mere end 1.000 indlæg.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#4
Jeg fik en PM underskrevet "Kima"
Det klinger lidt exotisk.
Skal jeg åbne den[?][Big Grin]
Mvh

knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
Svar
#5
Øhhh, var Holloway så en russisk bruger der havde lært lidt dansk???[:o)]

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

Vi har nu slettet mere end 130 nye "brugere" med russiske e-mails.

Det minder mig om at vi engang havde en diskussion om et fortroligt medlemsområde hvor man skulle opgive navn og adresse for at få adgang.

Da det er forholdsvis let at finde e-mail adressen på personer der giver adgang til at modtage e-mails her på systemet, har jeg selv valgt at slå den adgang fra.

Jeg ville være meget ked af at få kompromitteret min private e-mail adresse, fordi jeg gerne vil være med her. Og jeg nægter simpelthen at have flere profiler/e-mailadresser som om jeg var en eller anden anden tvivlsom person.

Nå - men keep up the good work og lad os håbe at der ikke er nogen der får problemer.

osterwald
Svar
#7
Citat:quote:

Jeg ville være meget ked af at få kompromitteret min private e-mail adresse, fordi jeg gerne vil være med her. Og jeg nægter simpelthen at have flere profiler/e-mailadresser som om jeg var en eller anden anden tvivlsom person.



Du kunne jo bruge din dralf-mail...[:I]

.....nu OGSÅ ejer af en 243win :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)