Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hvem piller ??
#1
Hej er der nogen der piller ved siden??
Nu er der et operations hold nedest på siden[:0]

Eller er det bare et nyt image[?]

Mvh Sneppen

Vi vil have [Image: images1_280406.jpg]
Mvh
Sneppen
Svar
#2
Sorry nu er det væk igen[:o)] er det bare min computer[?]

eller er der noget galt med siden??

Mvh Sneppen

Vi vil have [Image: images1_280406.jpg]
Mvh
Sneppen
Svar
#3
jeg er bange for at problemet er lige foran dig[V]
mvh

Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by STROM

jeg er bange for at problemet er lige foran dig[V]
mvh

Strom



[center]Du har nok ret[/center]

[center][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][/center]

Er der ikke andre der ligepludselig har et mellemrum på 4 cm i toppen af skærmen? hvis jeg klikker der opdateres siden.
Jeg har ingen problemer på andre sider[Sad]

Mvh Sneppen

Vi vil have [Image: images1_280406.jpg]
Mvh
Sneppen
Svar
#5
Hejsa,

Samme problem her...[?][?]

Eller er det bare mig, der ikke kunne klare springet fra min Commodore 64 til en moderne bærbar[Smile][Smile
Svar
#6
Jeg har også samme problem......

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#7
Sådan nogle computer anal-fabeter....[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Det er sku da bare nogle tomme "Home" frames [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Sandsynligvis bare et levn fra html koden fra riffeljagt.com[?]

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#8
I skal ikke tænke så meget.....

[Image: doggy.jpg]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#9
NAAAAAAJJJJJJ,
ikke reklamebannere for Bl**** på VTF......[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by Gammeltoft

NAAAAAAJJJJJJ,
ikke reklamebannere for Bl**** på VTF......[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!



He,he....den skjulte dagsorden, sammensværgelsen, komplottet, alle konspirationers moder nærmer sig cresendo. Eller som Bruce Willis ville have sagt: "Prepare for impact".
I vidste nok ikke at bagmændende bag denne side står bag både Ungdoms- OG Fadderhuset samt politiets indebandyhold. Og I mine venner, har bare været marionetter i det store spil. [}Smile]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#11
Citat:quote:

Hejsa,

Samme problem her...

Eller er det bare mig, der ikke kunne klare springet fra min Commodore 64 til en moderne bærbar[Smile


Citat:quote:

Jeg har også samme problem......

Hilsen Ulrik


Tak for oplysningen, så er det ikke min der spasser fuldstændig ud[^]

Mvh Sneppen

Vi vil have [Image: images1_280406.jpg]
Mvh
Sneppen
Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by Høgh
[br
He,he....den skjulte dagsorden, sammensværgelsen, komplottet, alle konspirationers moder nærmer sig cresendo. Eller som Bruce Willis ville have sagt: Prepare for impact.
I vidste nok ikke at bagmændende bag denne side står bag både Ungdoms- OG Fadderhuset samt politiets indebandyhold. Og I mine venner, har bare været marionetter i det store spil. [}Smile]


Er det også derfor der står "Göinge jagt- og våbenfora" nede i bonden af min skærm ?

Sherlock

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#13
Jeg står for mere eller mindre ALT [}Smile]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#14
Hvis VTF skal til at hedde Göinge jagt- og våbenfora, så bliver du nødt til at lægge en lydfil ud, så vi kan lære at udtale det [Wink].

P.S. Det er selvfølgelig i orden at du bruger dit forum til at promovere din forretning. Folk kan jo selv bestemme om de vil deltage. Det kan vi ihvertfald i DK, jeg ved ikke hvordan det er i Forbuds Sverige [Big Grin]

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#15
Nåååh. Det var det, det handlede om.

M.v.h.

Knap så Sherlock [:I]

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#16
Citat:quote:

Originally posted by ujensen

Nåååh. Det var det, det handlede om.

M.v.h.

Knap så Sherlock [:I]

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.



Ja nu fostår jeg også bedre. Jeg syntes det er en rigtig god ide med et jagtforum.

Citat:quote:

Eller er det bare et nyt image[?]


Det var tæt på[B)]

Mvh Sneppen

Vi vil have [Image: images1_280406.jpg]
Mvh
Sneppen
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)