Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Støtteben til riffel?
#21
Citat:quote:

Originally posted by blackbird
Anders T: ØHH.. løfte riflen op til benene låses[?]
Mine Harris er i så fald pol-vendte. De gi´r et SMOK når fjedrene trækker benene OP[:0]

Ja mine fungerer lige omvendt, når udløserknappen trykkes ind suser benene ud! Der står ikke andet en Harris SLM på mine. Mine Parker Hale har ingen fjedre overhovedet.

Hilsen
Anders [8D]

The only difference between genius and stupidity, is that genius has its limits.
The only difference between genius and stupidity, is that genius has its limits.
Svar
#22
He he, jeg forklarer lige - Anderses og min Bi-Pod er tilsyneladende ens, de kun en lille tværgående fjeder udvendig, hele Bi-Poden låses oppe og nede ved hjælp af en slangs vridesystem (GD ved sikkert hvad sådan noget hedder). Inde i benene sidder fjedre som skubber benene ud og som kan justeres til forskellig længde. Fjedrene er så kraftige at man, hvis man stripper klikstoppene fast, faktisk kan opnå en gyroagtig stabilisering af riflen.
[Image: bipod.jpg]
Med venlig hilsen


Don't Eat the Yellow Snow
Svar
#23
Så kan de vist ikke fåes billigere:

http://www.lockstock.com/cart/webcart.cg...0&ITEM=209

http://www.lockstock.com/cart/webcart.cg...0&ITEM=211

Mvh.

mphansen
[Image: 113.gif]
Mvh.

mp
Svar
#24
HUSK! [:0]
der skal stå S-serie... det er ikke den første pris der er nævnt der er en s-serie...
har prøvet en harris der ikke var s-serie.... nightmare, selv på skydebane med bare den mindste ujævnhed... [xx(]

(er der nogen der ikke er enig... køb en, og vi tager snakken igen... [Big Grin])

Reloaders have more fun...

Et æble om dagen holder Doktoren væk...
hvis du kan ramme mig!

Dr. Strangelove


Wildcatters does have more fun...

Dr. Strangelove
Svar
#25
Så er der bestilt støtteben hos Rex, et par Harris bipod S25 og et par Harris Bipod S25C [Big Grin]

Nu venter jeg bare på at han får dem hjem så jeg kan hente dem.

Jonas
Svar
#26
Citat:quote:

Originally posted by Dr. Strangelove

HUSK! [:0]
der skal stå S-serie... det er ikke den første pris der er nævnt der er en s-serie...
har prøvet en harris der ikke var s-serie.... nightmare, selv på skydebane med bare den mindste ujævnhed... [xx(]

(er der nogen der ikke er enig... køb en, og vi tager snakken igen... [Big Grin])

Reloaders have more fun...

Et æble om dagen holder Doktoren væk...
hvis du kan ramme mig!

Dr. Strangelove



Men men men, har du set s-serien billigere[?]

Mvh.

mphansen
[Image: 113.gif]
Mvh.

mp
Svar
#27
jeg har ikke kikket efter priser...
jeg påpeger blot at da der er 2 priser på link'et, er det den "skjulte" pris der gælder for S-serien...

Reloaders have more fun...

Et æble om dagen holder Doktoren væk...
hvis du kan ramme mig!

Dr. Strangelove


Wildcatters does have more fun...

Dr. Strangelove
Svar
#28
Min erfaring med Harris Bipod, der ikke havde mulighed for at kompensere, er nu ikke så dårlig. Jeg brugte den på en tur i skotland. Den virkede fint for mig. Man kan jo indstille benene rimelig hurtigt. Man skal selvfølgelig træne lidt med den.

mvh. JOhannes
Svar
#29
Overvejer at få monteret skinne(rails) på min Sauer 202 med matchforskæfte, men vil også gerne have mulighed for at kunne bruge støttebenene derpå, så jeg ville vre taknemlig for om der var en som kender til en adapter som passer til Harris, eller andre ben som kan bruges.
Svar
#30
her er mulighed for at danne sig et indtryk...

og, jo, det kan godt blive billigere...

http://www.longrangehunting.com/cgi-bin/...0&t=000227

Reloaders have more fun...

Et æble om dagen holder Doktoren væk...
hvis du kan ramme mig!

Dr. Strangelove


Wildcatters does have more fun...

Dr. Strangelove
Svar
#31
Citat:quote:

Originally posted by ID

Der findes jo andet end Harris........
Versa Pod......[Image: smiley_wink_her.gif]
Parker Hale.... [Image: smiley_wink_her.gif]

Med venlig hilsen
Det er meningen, at man skal klikke på smileyerne


Don't Eat the Yellow Snow



...var engang forelsket i en Clifton stock. Støtteben er totalt integreret i skæftet og kan ikke ses, når de ikke bliver brugt. Hvis man skal bruge støtte, trækkes der bare i det forreste af skæftet og bum-fidus er benene klar. Jeg har ikke set noget til Clifton-firmaet i laaang tid og har ikke undersøgt om ham (Clifton)stadig fabrikerer dette skæfte.

Harris bipo er efter min ydmyge mening tunge og klodsede og generelt i vejen, men hvad ved jeg?

Det ultimative er at købe verdens fedeste riffel: En Steyr Mannlicher Scout, den kommmer med integrerede støtteben og det virker.
Svar
#32
Hej Jonas

Dine støtteben er ankommet, men jeg har fået smidt dit telefonnummer væk [:I]

Ring lige når du ser beskeden her.
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)