Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Leupold QR baser og montager
#1
Jeg har fået et link til Leupold's hjemmeside vedr. QR baser og montager. jeg er dog ikke særlig snu til at finde rundt her på nettet.
Er der nogen der kan hjælpe mig med hvilke baser og montager jeg skal bruge til min Antonio Zoli 1900 lux. med en S&B 3-12 X 56.
og hvor de købes og hvad prisen ca. er.?
Og er der nogen der har erfaring med dem? er de lige så stabile som EAW. i butikkerne siger de at EAW er det eneste rigtige.
Svar
#2
LEU51344 fås kun i mat. jeg ved ikke hvem som lagerfører i DK ej heller hvilke ringe du behøver men de 30 mm i matte har # LEU49933
og i gloss LEU49932
Mvh.
Leif R.

The Shootist

Jeg har kun gode erfaringer med dem, mere end jeg kan sige og EAW, og tænk på prisforskellen.
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#3
Jeg ville prøve at kontakte REX, han plejer at levere varen til den rigtige pris ...

K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an3.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est [Image: 0d035906.jpg]
K&B Claxel Wink




Svar
#4
Ajax...Tryk venligst 'Search' i øverste højre hjørne, og skriv så i søgefeltet EAW eller svingmontage. Du vil nok læse nogle temmeligt negative bemærkninger omkring disse montager.

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead

Hvad Ignorant ikke læser på VTF - Kan han ikke få ondt i røven af [Smile]

Nu med Parker hale bil...[8D]
Great Dane

Svar
#5
hvordan kommer jeg i kontakt med REX??
Svar
#6
Send ham en pm, eller se tidligere indlæg om REX

The Shootist
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#7
Eller gå ind på http://www.gunsandpowder.dk [Wink]

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#8
Hej det rigtige nummer er 51344

LEU er en tilføjelse The OpticZone har.

Jeg kan skaffe ringene, men de er pt. i restordre hos dem jeg køber hos.

Prisen er kr. 595,00
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)