Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Smith & Wesson, Haglvåben
#1
Smith & Wesson

[Image: SW1012.jpg]
S&W Model 1012 Super

[Image: SWSilver.jpg]
S&W Elite Silver

[Image: SWGold.jpg]
S&W Elite Gold

Smith & Wesson enters the shotgun market in 2007. The Elite Gold side-by-side 20-gauge shotguns feature a patent-pending, Smith & Wesson-designed trigger plate action, hand-cut checkering and engraving and AAA (Grade III) Turkish walnut stocks.

The Elite Silver Series of over-and-under 12-gauge shotguns share the same features as the Gold Series, with the addition of machined, monobloc barrels. The Elite Gold and Elite Silver shotguns are crafted with hand-engraved receivers and finished in a true bone charcoal case hardening.

The Smith & Wesson 1000 Series of lightweight semiautomatic shotguns has a new gas cylinder mechanism and design features to handle hard-recoiling loads. The 1000 Series will initially be available in 29 configurations.

The Smith & Wesson Elite Series and 1000 Series are manufactured at facilities in Turkey dedicated entirely to manufacturing Smith & Wesson shotguns.

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#2
Hmmm....

Lød da ellers godt at S&W er begyndt at producerer haglbøsser igen, men så læser man sørme at de skal laves i Tyrkiet!?

Kan godt være jeg bare er konservativ/gammeldags, men en "ægte" Smith & Wesson er for mig altså en der er MADE IN USA.
Svar
#3
Tror du også at Toyota er lavet i Japan??
De fleste af dem der sælges i Europa er lavet i England, og dem i USA er fremstillet i USA. Vi lever i en global ekonomi på godt og ondt, den anden dag så jeg SMØR fra New Zealand hos den lokale købmand,!!! SMØR fra udlandet i mejeri eksportens hjemland.
Og hvor tror du at de billige patroner du fyrer af i din S & W ? kommer fra ??sikkert lavet i Korea eller Brazilien!![Big Grin][Big Grin][Big Grin][}Smile]
Mvh.
Leif R.

The Shootist
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#4
Dén S/S ser eller lækker ud.Det kunne være sjovt at se den(med fingrene) Bliver de forhandlet i DK?
Bare en skam at den har sådan et klodset forskæfte....

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#5
Forøvrigt skal vi ikke undervurdere de bedre Tyrkiske våben, de kan godt overraske.

The Shootist
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#6
Er udemærket klar over at vi lever i en global tid, og har da både engelsk, koreansk, og spansk produceret ammunition i våbenskabet[^]

Men jeg ville stadigvæk foretrække et våben lavet i Usa fremfor f.eks. Tyrkiet (ja det er kun baseret på "dumme fordomme" da jeg endnu ikke har prøvet at skyde med noget tyrkisk produceret våben)

Jeg har en eller anden forventning om at f.eks. amerikanske, finske, eller tyske våben alt andet lige har en højere kvalitet, og at der er mindre risiko for at man får et "mandagsvåben".

En anden ting er også, at S&W er en gammel traditionel amerikansk våbenfabrikant, og er kendt for deres revolvere af, efter min mening, meget høj kvalitet. Jeg synes derfor bare det ville være lidt mærkeligt at have en S&W der var MADE IN TURKEY.
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by The Shootist

Forøvrigt skal vi ikke undervurdere de bedre Tyrkiske våben, de kan godt overraske.


Det kan der være noget om. Jeg har en kammerat, hvis tyrkiske halvautomat (Yldiz) gik i 2 dele efter skudafgivelse. Han blev mildest talt overrasket...
[:0]

Anders

"Kan jeg se det, kan jeg ramme det!"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)