Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
køb af luftgevær
#1
Hej allesammen lidt hjælp søges
jeg har hos cabelas set et smart luftgevær Gamo shadow silver 1000 til 150 $ Incl. rødpunktsigte i Cal .177 men det vil de selvfølgelig ikke sende er der nogen der ved hvor man ellers kan finde dem til nogenlunde samme pris .
Nu er jeg ikke nogen kaliber ekspert men jeg mener cal .177 må være 4,5mm

Hilsen Festus Blans[Smile]
Svar
#2
Hej festus

Lidt let sluppet. men prøv:

http://nordisk-forum.dk/ der sidder en masse med interesse for luftvåben.

Mvh.

mphansen
[Image: 113.gif]
Mvh.

mp
Svar
#3
Hej Festus,
kaliber .177 er en 4,5 mm. Nok det mest almindelige luftgevær kaliber. I de senere år er 5,5 mm/.22 blevet mere populær herhjemme. Men du kan faktisk også få den i 6,5 mm.

Jeg mener at normark er importør af mærket gamo. Du kan se på deres hjemmeside normark.dk

mvh. Johannes
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by JTK

Men du kan faktisk også få den i 6,5 mm.

Mener du ikke Kaliber .25 (6,35)?

Anders T.[8D]

The only difference between genius and stupidity, is that genius has its limits.
The only difference between genius and stupidity, is that genius has its limits.
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by festus

Hej allesammen lidt hjælp søges
jeg har hos cabelas set et smart luftgevær Gamo shadow silver 1000 til 150 $ Incl. rødpunktsigte i Cal .177 men det vil de selvfølgelig ikke sende er der nogen der ved hvor man ellers kan finde dem til nogenlunde samme pris .
Nu er jeg ikke nogen kaliber ekspert men jeg mener cal .177 må være 4,5mm

Hilsen Festus Blans[Smile]



Rødpunktssigte og rødpunktssigte, min søn fik den sidste år - første gang Faren skulle justere på sigtet knækkede det, men ellers en udmærket luftbøsse, nu da jeg så blev nødt til at købe en kikkert til den - 700,- kr. [Sad]
Med venlig hilsen


Don't Eat the Yellow Snow
Svar
#6
Hej ID jeg havde nu heller ikke forventet det helt store af sigtet men det kunne da være sjovt da jeg lige har lavet min egen mini elgbane forresten er der nogen der hved hvor hurtigt sådan en skal køre hvis man nu siger den skal stå på 15 meters afstan så det bare bliver nogenlunde realistisk.

Hilsen
Festus[^]
Svar
#7
Hvis jeg regner lidt på skiven på hjortebanen på Langeland så kører den med ca. 22 km. i timen. 23 m på 3,8 sek. regn selv efter.

Claus the dane [Smile]

Vi ses tilDRALF12 marts på Langeland 2005.
Svar
#8
Hej Anders,
jeg ved det ikke med kaliberen, om det er .25 eller 6,5 mm. Det kan godt være du har ret.

mvh. Johannes
Svar
#9
Hej

Gamo Shadow kan sagtens købe i Danmark, men jeg mener desværre kun at den kan købes i kal. 177 (4,5) som ikke er lovlig til jagtbrug. de 3 mest almindelige luftkaliber i danmark er: 177 (4,5 mm) 22 (5,5 mm) og 25 (6,3 mm). men derudover kan der også købes kal 20 (5 mm) men det er ikke lidt at finde hagl til den herhjemme. se evt. http://www.airgun.dk her kan du købe gamo shadowmatic jeg mener den er identisk gamo shadow bare med et 25 skudsmagasin.

med venlig hilsen
Henrik J
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by festus

Hej ID jeg havde nu heller ikke forventet det helt store af sigtet men det kunne da være sjovt da jeg lige har lavet min egen mini elgbane forresten er der nogen der hved hvor hurtigt sådan en skal køre hvis man nu siger den skal stå på 15 meters afstan så det bare bliver nogenlunde realistisk.

Hilsen
Festus[^]



b.berg
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)