Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Uro i DJ og vigende opbakning til DJs formand...
#6
Indledningsvis vil jeg godt præcisere, at jeg er tilhænger af åben debat. Det er ikke specielt tillidsvækkende overfor medlemmerne, når der tilbageholdes information eller foregår hemmelige lukkede møder, hvor kun dele af forbundets valgte ledelse deltager. Det hele får et lidt "ulækkert" skær over sig...

På papiret kan det godt se uheldigt ud, når en ledelse ikke lader alt information tilflyde medlemmerne frit.

Omvendt kan man jo håbe på, at der i kulisserne foregå et taktisk spil til medlemmernes fordel (her tænker jeg f.eks. på de tidligere debatterede due- og sneppejagt tider), at ledelsen kortene holdes ind til kroppen. Men så må der efterfølgende komme en god forklaring til medlemmerne, når resultatet af anstrengelserne viser sig. Hvis strategisk informationsarbejde kan vinde krige - så kan det også være til gavn i forbundet - hvis altså det honorerer ædle formål..

Set i det lys er det ikke særlig kløgtigt af formanden, at skrive som han gør på DJ´s hjemmeside. Selvom det får ham selv til at se "ærlig" ud og klar til åben debat om evt. problemer, signalerer det samtidig at den samlede ledelse er en omgang amatører. Det skader forbundet mere end det redder hans politiske liv i forbundet.

Mht. dele af ledelsens hemmelige møder, som signalerer "kup-forsøg", kan jeg kun sige, at det er DÅRLIG STIL!

I en erhvervsvirksomhed ville disse ledere stå til øjeblikkelig fyring!

I en - i hvert fald på papiret - demokratisk organisation, hører den slags ingen steder hjemme! Det viser at deltagerne slet ikke har forstået det grundlag, deres mandat hvilker på!

.....nu OGSÅ ejer af en 243win :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Beskeder i denne tråd
Uro i DJ og vigende opbakning til DJs formand... - af ran - 24-01-2007, 03:53 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)