Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
reklamer
#1
er det i overkanten med 5 billeder med reklamer for arsenalet.

der 2 i top og 3 bund plus et sponser link.

det pynter ikke på siden.

og hvad er Göinge jagt- og våbenfora, som er forumnavn?

skipper
378 Weatherby - The MAGNUM'S MAGNUM
http://www.weatherby.dk
Svar
#2
At det p.t. kun er arsenalet der reklameres for, skyldes ene og alene, at vi lige er gået i gang med at eksperimentere lidt med bannere. De fem pladser ligger dog fast. Der kommer forhåbentligt snart andre til - bl.a. har jeg lovet Rex lidt plads til hans nye forretning. At der står Göinge Jagt- og våbenfora skyldes, at vi nu også kører det nystartede http://www.jagtforum.com i samme regi og derfor behøvede en fællesbetegnelse for de to fora.

Du spurgte iøvrigt om det samme for en uge siden - http://www.riffeljagt.com/forum/code/top...IC_ID=7580 - bind hellere nøglen til våbenskabet fast i en snor om halsen, så du ikke også glemmer den [Big Grin]

Og hvorfor skal der så være reklamer på VTF? Det skal der, fordi der er planer for at øge aktiviterne noget på forskellige fronter - jeg kunne bl.a. tænke mig nogle flere medlemsarrangementer, en del udbygninger af hjemmesiden og så er der mange eksperimenter vi gerne vil rode med. Og da jeg er en hårdnakket tilhænger af, at denne side skal være gratis at bruge, så synes jeg at reklamer er en ganske udmærket måde at financiere tingene på (frivillige driftsbidrag fra tilfredse brugere er ikke ligefrem noget der vælter ind på kontoen.... [Big Grin])

Har I iøvrigt prøvet at trykke på F5 - så skifter bannerne og hvis man prøver tilstrækkeligt mange gange, så kan man se fem helt ens......go' fornøjelse....[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#3
Har I iøvrigt prøvet at trykke på F5 - så skifter bannerne og hvis man prøver tilstrækkeligt mange gange, så kan man se fem helt ens......go' fornøjelse....

Næsten som at spille på enarmet tyveknægt [Big Grin][Big Grin] hvad gir´tre ens på linje..[Wink]
Er bare træt af de gratis billedsider.Nu med egen hjemmeside: http://www.bukkedage.dk
Svar
#4
Så vidt jeg kan bedømme sagen, så kører nærværende sider udelukkende, fordi Høgh gider have ulejligheden med at administrere dem, foruden at han svarer på alle mulige geniale spørgsmål.

Så stop de der små hak i tide og utide - de er værre end reklamerne !

Desuden lærer vi ret meget af reklamer. Hvorfor læser vi ellers "Våben- og Grejnyt" m.v., som jo stort set udelukkende er baseret på reklamer ?

Høgh ejer mig bekendt hjemmesiden, så han kan gøre hvad han vil. Hvis reklamerne er så ødelæggende, så kan vi jo bare holde os væk fra siderne - og i øvrigt holde op med at se TV, læse aviser, uge- og månedsblade o.s.v., der alle har en endnu større grad af reklameindslag.

Mht sponsorer må vi da blot håbe der kommer flere, så vi hen ad vejen kan få endnu bedre sider, assistance til arrangementer o.s.v.

Bare klø på, Høgh !
Svar
#5
Citat:quote:

Så vidt jeg kan bedømme sagen, så kører nærværende sider udelukkende, fordi Høgh gider have ulejligheden med at administrere dem, foruden at han svarer på alle mulige geniale spørgsmål.

Så stop de der små hak i tide og utide - de er værre end reklamerne !

Desuden lærer vi ret meget af reklamer. Hvorfor læser vi ellers "Våben- og Grejnyt" m.v., som jo stort set udelukkende er baseret på reklamer ?

Høgh ejer mig bekendt hjemmesiden, så han kan gøre hvad han vil. Hvis reklamerne er så ødelæggende, så kan vi jo bare holde os væk fra siderne - og i øvrigt holde op med at se TV, læse aviser, uge- og månedsblade o.s.v., der alle har en endnu større grad af reklameindslag.

Mht sponsorer må vi da blot håbe der kommer flere, så vi hen ad vejen kan få endnu bedre sider, assistance til arrangementer o.s.v.

Bare klø på, Høgh


[Image: r46.gif][Image: l31.gif]

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by kima

Citat:quote:

Så vidt jeg kan bedømme sagen, så kører nærværende sider udelukkende, fordi Høgh gider have ulejligheden med at administrere dem, foruden at han svarer på alle mulige geniale spørgsmål.

Så stop de der små hak i tide og utide - de er værre end reklamerne !

Desuden lærer vi ret meget af reklamer. Hvorfor læser vi ellers "Våben- og Grejnyt" m.v., som jo stort set udelukkende er baseret på reklamer ?

Høgh ejer mig bekendt hjemmesiden, så han kan gøre hvad han vil. Hvis reklamerne er så ødelæggende, så kan vi jo bare holde os væk fra siderne - og i øvrigt holde op med at se TV, læse aviser, uge- og månedsblade o.s.v., der alle har en endnu større grad af reklameindslag.

Mht sponsorer må vi da blot håbe der kommer flere, så vi hen ad vejen kan få endnu bedre sider, assistance til arrangementer o.s.v.

Bare klø på, Høgh


[Image: r46.gif][Image: l31.gif]

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.



Enig med de to andre [^]

Mvh Sneppen

Vi vil have [Image: images1_280406.jpg]
Mvh
Sneppen
Svar
#7
Enig med de tre andre [^]

[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Michael

___________________________________________________________________
"Med stor tvivl kommer stor forståelse, med ringe tvivl ringe forståelse."
___________________________________________________________________
"Med stor tvivl kommer stor forståelse, med ringe tvivl ringe forståelse."
Svar
#8
Enig med de fire an........................[Wink]

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)