Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pfeifer SR2
#1
Hej Allesammen [Smile]

Jeg er helt ny her så glæder mig til at blive aktiv herinde. Jeg vil gerne spørge om nogle af jer kender den Østrigsk byggede Pfeifer SR2 riffel? Her er et link: http://tinyurl.com/yur5b6

Mvh
Christian Trier
Svar
#2
Velkommen til.

Riflen ser da spændende ud, men jeg kan ikke lige greje hvordan man repeterer. Ifølge producenten skulle det gå let:
At the shooting range you will be surprised how easy the Safety Rifle can be reloaded without moving it from its position.
Det ser ud som om den er enkettskuds, hvor man skal åbne bagkappen. Hvordan gør man det uden at flytte den?

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#3
Det plejer at være vanskeligt for producenterne af bull-pup riflerne at få aftrækket til at gå rimeligt.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#4
Ja, det er en enkeltskuds Bulpup. Der lades ved at åbne kolbekappen.

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
E-mail: jrex@ofir.dk
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)