Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
416 Rigby vs 416 Remington magnum...
#21
Citat:quote:

Originally posted by Claus the Dane

Kan man være så heldig at se en BRNO 550 i 416 rigby
på Langeland 12 marts 2005, til DRALF ?

Claus the Dane

Vi ses tilDRALF12 marts på Langeland 2005.



Yessir!

og du kan få masseret din Weatherby skulder med en BRNO...
håber at få tag i nogen 500 grainers til lejligheden... [B)]

Reloaders have more fun...

Et æble om dagen holder Doktoren væk...
hvis du kan ramme mig!

Dr. Strangelove


Wildcatters does have more fun...

Dr. Strangelove
Svar
#22
Citat:quote:

Originally posted by Dr. Strangelove

hvad kikkert er der på?
hvad montage er der på?
præcision?
etc...
etc...
etc...

fortæl løs...

Reloaders have more fun...

Et æble om dagen holder Doktoren væk...
hvis du kan ramme mig!

Dr. Strangelove



Jamen jeg har den slet ikke mere, der kom en del restriktioner på de lokale skydebaner (de er under militæret). Største lovlige kaliber er for fremtiden .308,[xx(] og til slut var det kun i Ulfborg den kunne luftes. Den blev solgt til en gut som mente hans .375 var for bette til bøffel, så det var lige noget for ham. Kikkerten har jeg endnu det var en Leupold 1-4X20 som var monteret i en Millet montage. Montagen er lige blevet solgt til en her fra forummet som havde sådan en 550`er i .416 Rigby.
Riffel med omtalte kikkert kombination skød ganske udmærket det var faktisk en rigtig god riffel hvis man bare havde noget at bruge den til, og efter denne tråd er startet har jeg næsten fortrudt salget igen.[Sad] Dog er det en trøst at den er nede at slagte bøfler i Afrika,[:p] noget jeg ikke kunne tilbyde den, hvor gerne jeg end ville.

MVH
Mugge [Image: violent-smiley-043.gif]
MVH
Mugge

Svar
#23
Kære Dr. Strangelove.

Når jeg nævnte det med at våben (især de kraftige kalibrer) tit bruges som potens- eller penisforlængere, så hænger det sammen med at mange psykologer hævder at en mand der lider af mindreværdskomplekser over sin (efter hans egen mening) alt for lille penis eller sin manglende potens, ofte forsøger at kompensere for det ved at omgive sig med talrige og store skydevåben, store biler eller den slags der kan få ham til at føle sig som mere mand, end hans ædlere dele ellers berettiger ham til!
Så vidt altså psykologerne! Selv tror jeg ikke helt på den slags og har i det hele taget svært ved at tage psykologi alvorligt som videnskab. Jeg mener, man kan sgu' da vanskeligt tage nogen seriøst der hævder at kunne forklare alt hvad et menneske foretager sig livet igennem med forkert pottetræning! Desuden havde jeg engang en onkel der blev tvangsindlagt på 6. afdeling og lagt i spændetrøje og psykologerne påstod så at hans underlige adfærd skyldtes at han var maniodepressiv hvorpå de gav ham elektrochok 6 gange! Bagefter blev det opklaret at han i virkeligheden slet ikke fejlede noget psykisk, men havde sclerose! Så vidt altså psykologerne!
At jeg selv har en .416 Rigby skyldes imidlertid at jeg faktisk indtil for nylig havde et opbjektivt behov for den slags eftersom der var masser af tykhudet storvildt uden for gadedøren, men det er altså en længere historie som ikke hører hjemme her! Så tag det slet ikke tungt med din nyanskaffede riffel. Selv anser jeg det for helt igennem legitimt og fornuftigt at eje sådan en, også selv om den kun er tiltænkt som legetøj! Jeg har da også beholdt min egen selv om jeg er flyttet hjem til Danmark igen. Man ved jo aldrig hvornår man får brug for den (tænk hvis der slap en tiger ud i mit nabolag!).

Venlige hilsner Umimmak Torulleq

En frygt over for skydevåben er tegn på en underudviklet seksuel og følelsesmæssig udvikling.

Sigmund Freud, psykoanalysens grundlægger
Man er vel fra et hjem med gevær ... .

Svar
#24
og BRNO'en er landet... [Big Grin]

indskydningspapiret siger 8,9 mm i egenspredning på 100 meter... [:0]

Reloaders have more fun...

Et æble om dagen holder Doktoren væk...
hvis du kan ramme mig!

Dr. Strangelove


Wildcatters does have more fun...

Dr. Strangelove
Svar
#25
Hej Strange Love!

Når du nu har fået din .416Rigby, tror du så en "dyttelytjagt" bliver det Samme igen? Jeg har nogle 300grain spitzerkugler du kan
afprøve!

one planet, one gun.
Svar
#26
dr.
et stort tillykke
fra hatting

Be aware of the man with only one riffel
man er vel jysk
Mvh. Hatting
Custom Metalsmith
http://www.gunsmith.dk 
http://www.dkbullets.dk
Svar
#27
Hej Doctor (Mengele eller?[:p]
Jeg er med på 100 hylstre
Mvh Rigby (også CZ 550)
Skit vir die kruis op die rooineke
Svar
#28
Citat:quote:

Originally posted by Rigby

Hej Doctor (Mengele eller?[:p]
Jeg er med på 100 hylstre
Mvh Rigby (også CZ 550)



keine mengeleren hier...[Big Grin]

jeg håber på at kunne få hylstrerne til 10 kr. pr stk hvis jeg bestiller 1000... men det ser ikke ud til at vi når op på det...

hvad har du på af montage/kikkert?

Reloaders have more fun...

Et æble om dagen holder Doktoren væk...
hvis du kan ramme mig!

Dr. Strangelove


Wildcatters does have more fun...

Dr. Strangelove
Svar
#29
Hvis der er tale om den slags Dyttelytter der har hale, så er det sjovere at skyde dem med en lille kaliber der kan nå at ekspandere. spørg bare Dravis [^]

Claus the Dane

Vi ses tilDRALF12 marts på Langeland 2005.
Svar
#30
Hej Doctor
Jeg har købt en stål montage (Millet) af Mugge og bestilt en leupold 1-4*20 hos REX jeg har et topic på forummet om dette
Mvh Rigby
Skit vir die kruis op die rooineke
Svar
#31
ser frem til hvad du syntes om den combination...

har bestilt en 350 grains støbetang...

blyforbud... BAAAH!!!

Reloaders have more fun...

Et æble om dagen holder Doktoren væk...
hvis du kan ramme mig!

Dr. Strangelove


Wildcatters does have more fun...

Dr. Strangelove
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)