Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Trans African Taxidermists cc/ Dahls Trofæmont.
#1
Mojn [Smile]

- Er der nogen herinde, eller som kender nogen, i det sydlige jylland, som har fået monteret noget hos ovennævnte konservatorere ![?]
Ville være rigtig fint, om jeg kunne se nogle færdige produkter. (Papir og hjemmesider er jo "taknemmelige" så the real thing ville ikke være af vejen ![:p])

Samtidig ville jeg gerne høre, hvilke erfaringer der er` omkring de nævnte..[Wink]

I plejer at kunne hjælpe mig herinde - hvilket jeg sætter pris på ![8)]
På forhånd tak !
DIB

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"
Svar
#2
halløj
jeg har brugt Safari Taxidermi i Johannesborg og kan kun råde til et par kilometers afstand..
husk at understrege at du ikke vil have at hornene får sort oliebehandling[Sad!]
mvh

Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#3
Mojn STROM !
- Hva` siger du ..skal jeg holde et par kilometers afstand til dem[Wink]??[Big Grin]
og ja... altfor meget af det oliehalløj, falder heller ikke lige helt i min smag[|)]
Ved` du om de har en www side eller mail add..?

Hilsen DIB

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"
Svar
#4
Jeg har brugt Trans African til egne trofæer et par gange og det samme gælder familie og bekendte. Det drejer sig vel om ca. 20 udstopninger.
Det er meget "livagtige" udstopninger hvor detaljerne er på plads, desuden er prisen aldeles fornuftig.

Jeg har også afleveret andre jægeres trofæer på "fabrikken" flere gange. Det gav et godt indtryk, alle trofæer måles op med længde og udlæg og såvel kranie som skind får bundet et "journalnummer" af metal på.

Du er velkommen til at sende pm, så kan du se mine trofæer og de billeder jeg har fra fabrikken.
Svar
#5
Moin Heb ![Smile]

Da jeg var i Syd Afrika i sidste måned - besøgte jeg ligeledes 2 konservatorer, henholdsvis i East London og Port Alfred.
Havde et møde med begge ved Kei River Hunting Safaris og senere besøgte jeg dem så, før jeg besluttede hvem og hvor...

Får også alt lavet lokalt nu og sendt hjem.

Tak for din ulejlighed..[8)]!

Venlig hilsen DIB

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere have været afsted med riffel eller fluestang "

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)